Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorVlasova, O.V.-
dc.date.accessioned2024-01-30T06:49:01Z-
dc.date.available2024-01-30T06:49:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.018.43:004.9-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/1727-4338.XXII.3.85.2023.11-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23918-
dc.description.abstractЗастосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей. Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки «Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки. Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання відповідних навиків. The use of interactive technologies facilitates the pedagogical process for the teacher and improves the visualization and perception of the educational material by the students. One of such technologies is «Miro», a platform for collaboration of distance work by means of online board. The board can be used for working out projects, creatures, design-concepts, brainstorming and educational purposes. The purpose of the work – to analyze the features of using «Miro» virtual board during distance learning and to determine its advantages and disadvantages. Conclusion. Using the «Miro» interactive board helps to stimulate students’ interest and personal motivation to investigate the topic and acquire relevant skills.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectвіртуальна дошкаuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectплатформа «Miro»uk_UA
dc.subjectvirtual blackboarduk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subject«Miro» platformuk_UA
dc.titleДосвід застосування платформи «Miro» за умов дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeExperience of using the «Miro» platform for distance educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasova O.V. Dosvid zastosuvannia platformy_ukr_2023.pdf341.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.