Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23918
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Власова, Олена Василівна | - |
dc.contributor.author | Vlasova, O.V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T06:49:01Z | - |
dc.date.available | 2024-01-30T06:49:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.018.43:004.9 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.24061/1727-4338.XXII.3.85.2023.11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23918 | - |
dc.description.abstract | Застосування інтерактивних технологій полегшує педагогічний процес для викладача та покращує візуалізацію та сприйняття студентами навчального матеріалу. Одна з таких технологій – «Miro» – платформа для спільної віддаленої роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка може бути використана для складання проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей. Мета роботи – здійснити аналіз особливостей використання віртуальної дошки «Miro» під час дистанційного навчання і визначити її переваги та недоліки. Висновок. Використання інтерактивної дошки «Miro» допомагає стимулювати у студентів інтерес та особисту мотивацію до дослідження теми та отримання відповідних навиків. The use of interactive technologies facilitates the pedagogical process for the teacher and improves the visualization and perception of the educational material by the students. One of such technologies is «Miro», a platform for collaboration of distance work by means of online board. The board can be used for working out projects, creatures, design-concepts, brainstorming and educational purposes. The purpose of the work – to analyze the features of using «Miro» virtual board during distance learning and to determine its advantages and disadvantages. Conclusion. Using the «Miro» interactive board helps to stimulate students’ interest and personal motivation to investigate the topic and acquire relevant skills. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал) | uk_UA |
dc.subject | віртуальна дошка | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | платформа «Miro» | uk_UA |
dc.subject | virtual blackboard | uk_UA |
dc.subject | interactive learning | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | «Miro» platform | uk_UA |
dc.title | Досвід застосування платформи «Miro» за умов дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Experience of using the «Miro» platform for distance education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vlasova O.V. Dosvid zastosuvannia platformy_ukr_2023.pdf | 341.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.