Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лорина Алімівна-
dc.contributor.authorГарас, Микола Нестерович-
dc.contributor.authorIvanova, L.A.-
dc.contributor.authorGaras, M.N.-
dc.date.accessioned2024-01-30T06:47:53Z-
dc.date.available2024-01-30T06:47:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:615.37:616.915-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/1727-4338.XXII.3.85.2023.12-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/23913-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані освітні передумови та заходи щодо підвищення обізнаності студентів із питань імунопрофілактики інфекційних захворювань, зокрема, підготовки студентів-медиків старших курсів із питань запобігання спалаху кору. За результатами аналізу успішності студентів установлено незначну позитивну динаміку за традиційною 4-бальною системою оцінювання за результатами практичних занять з імунопрофілактики на V та VІ курсах у відповідних модулях дисципліни «Педіатрія, дитячі інфекції». Створено тренувальний банк паперових тестових завдань за форматом інтегрованого тестового іспиту «Крок 2», завантажено їх на сервері дистанційного навчання Moodle та порталі підготовки студентів 123.bsmu.edu.ua. з можливістю самостійного інтерактивного тестування студентами, видано електронний навчальний посібник «Імунопрофілактика інфекційних захворювань у дітей». Впровадження вибіркового курсу з проблем імунопрофілактики інфекційних захворювань мало наслідком вірогідну позитивну динаміку рівня знань студентів-медиків випускного курсу, про що засвідчили результати вирішення тестових завдань. Це дозволяє розцінити такий шлях як оптимальний щодо імплементації сучасних знань відповідного профілю. The article analyzes the educational prerequisites and measures to increase students’ awareness of the immunoprophylaxis of infectious diseases, in particular, the training of senior medical students on the prevention of measles outbreaks. According to the results of the students’ success analysis, a slight positive trend was established by the traditional 4-point evaluation system based on the results of practical classes on immunoprophylaxis in the V and VI courses in the relevant modules of the discipline «Pediatrics, children’s infections». A training bank of paper test tasks in the format of the integrated test exam «Step 2» was created, they were uploaded to the Moodle distance learning server and the student training portal 123.bsmu.edu.ua. with the possibility of independent interactive testing by the students, an electronic study guide «Immunoprophylaxis of infectious diseases in children» was published. The introduction of a selective course on the problems of immunoprophylaxis of infectious diseases resulted in a likely positive dynamic of the level of knowledge of the graduating medical students, as evidenced by the results of the test tasks. This makes it possible to consider such a path as optimal for the implementation of modern knowledge of the relevant profile.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectімунопрофілактикаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвакцинаціяuk_UA
dc.subjectкірuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectimmunoprophylaxisuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectvaccinationuk_UA
dc.subjectmeaslesuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.titleШляхи оптимізації підготовки студентів-медиків з питань імунопрофілактики в аспекті запобігання спалаху коруuk_UA
dc.title.alternativeThe optimization of medical students training on immunoprophylaxis in the aspect of measles outbreak preventionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L.A. ta in. Shliakhy optymizatsii pidhotovky_ukr_2023.pdf326.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.