Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21509
Назва: | The effectiveness of interactive methods in the educational process |
Інші назви: | Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі |
Автори: | Garvasiuk, O.V. Namestiuk, S.V. Tkachuk, S.S. Guz, L.O. Velyka, A.Ya. Lapa, G.M. Гарвасюк, Олександра Василівна Наместюк, Світлана Валеріївна Ткачук, Світлана Сергіївна Гуз, Людмила Олександрівна Велика, Алла Ярославівна Лапа, Галина Миколаївна |
Ключові слова: | interactive teaching methods business training games pedagogical process brainstorming method інтерактивні методи навчання ділові навчальні ігри педагогічний процес метод «мозковий штурм» |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал) |
Короткий огляд (реферат): | Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. Інтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21509 |
Розташовується у зібраннях: | Клінічна та експериментальна патологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Garvasiuk O.V. et al. The effectiveness of interactive methods_2023.pdf | 237.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.