Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роговий, Юрій Євгенович | - |
dc.contributor.author | Білоокий, В'ячеслав Васильович | - |
dc.contributor.author | Геруш, Олег Васильович | - |
dc.contributor.author | Rohovyi, Yu.Ye. | - |
dc.contributor.author | Bilo’okiy, V.V. | - |
dc.contributor.author | Gerush, O.V. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T06:37:02Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16T06:37:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.24061/2413-0737.27.2.106.2023.10 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.091.27-043.61:811.11 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Resume. It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) | uk_UA |
dc.subject | таксономія Бенджаміна Блума | uk_UA |
dc.subject | покращання навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | когнітивні, афективні, психомоторні навчальні цілі | uk_UA |
dc.subject | рівні засвоєння | uk_UA |
dc.subject | Benjamin Bloom's taxonomy | uk_UA |
dc.subject | improvement of the educational process | uk_UA |
dc.subject | integrative approach | uk_UA |
dc.subject | cognitive, affective, psychomotor educational goals | uk_UA |
dc.subject | levels of learning | uk_UA |
dc.title | Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін | uk_UA |
dc.title.alternative | The role of Benjamin Bloom's taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Буковинський медичний вісник |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rohovyi Yu.Ye., Bilookyi V.V., Herush O.V. Rol' taksonomii Bendzhamina Bluma_ukr_2023.pdf | 203.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.