Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405
Название: Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін
Другие названия: The role of Benjamin Bloom's taxonomy in improving the mastery of basic theoretical and clinical disciplines
Авторы: Роговий, Юрій Євгенович
Білоокий, В'ячеслав Васильович
Геруш, Олег Васильович
Rohovyi, Yu.Ye.
Bilo’okiy, V.V.
Gerush, O.V.
Ключевые слова: таксономія Бенджаміна Блума
покращання навчального процесу
інтегративний підхід
когнітивні, афективні, психомоторні навчальні цілі
рівні засвоєння
Benjamin Bloom's taxonomy
improvement of the educational process
integrative approach
cognitive, affective, psychomotor educational goals
levels of learning
Дата публикации: 2023
Издательство: Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал)
Краткий осмотр (реферат): Резюме. Відомо, що рівні засвоєння навчального матеріалу в таксономії мають відмінності залежно від типу цілей навчання: когнітивних (знання), афективних (ціннісні орієнтації) та психомоторних (рухові навички). Вищезазначене є вагомим чинником для формування усвідомлення діяльності лікаря і фармацевта на практиці з використанням інтегративного принципу патофізіології. Resume. It is known that the levels of assimilation of educational material in the taxonomy differ depending on the type of learning goals: cognitive (knowledge), affective (value orientations) and psychomotor (motor skills). The above is a significant factor for the formation of awareness of the activity of a pharmacist in practice using an integrative approach to pathophysiology.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21405
Располагается в коллекциях:Буковинський медичний вісник

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rohovyi Yu.Ye., Bilookyi V.V., Herush O.V. Rol' taksonomii Bendzhamina Bluma_ukr_2023.pdf203.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.