Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоговий, Юрій Євгеновичuk_UA
dc.contributor.authorБілоокий, Олександр В'ячеславовичuk_UA
dc.contributor.authorБілоокий, В'ячеслав Васильовичuk_UA
dc.contributor.authorRohovyi, Yu.Ye.en
dc.contributor.authorBilookiy, O.V.en
dc.contributor.authorBilookiy, V.V.en
dc.date.accessioned2023-10-16T06:34:03Z-
dc.date.available2023-10-16T06:34:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.27.1.105.2023.15-
dc.identifier.otherУДК: 378.091.27-043.61:811.11-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21394-
dc.description.abstractМета роботи – захистити точку зору, що впровадження технологій критичного мислення в навчальний процес буде сприяти покращанню підготовки фахівців медичної галузі з істотним поліпшенням якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Висновки. Застосування технологій критичного мислення: «квітка лотоса», «шість капелюхів Едварда де Боно», фішбоун, «мозкових штурмів», інтелектуальних карт дозволяє удосконалити якість навчання з використанням інтегративного підходу патофізіології, що дасть можливість ефективно реалізувати компетентісний підхід та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря.uk_UA
dc.description.abstractObjective. Defend the point of view that the introduction of critical thinking technologies into the educational process will contribute to the improvement of the training of specialists in the medical field with a significant enhancement in the quality of teaching fundamental theoretical and clinical disciplines. Conclusions. The application of critical thinking technologies: the lotus flower, Edward de Bono's six hats, fishbone, brainstorming, intellectual maps allows to improve the quality of education using the integrative approach of pathophysiology, which will make it possible to effectively implement a competent approach and contribute to the formation of awareness of the practical activity of a doctor.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісник (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectпокращання навчального процесуuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subject«квітка лотоса»uk_UA
dc.subject«шість капелюхів Едварда де Боно»uk_UA
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjectimprovement of the educational processen
dc.subjectintegrative approachen
dc.subjectlotus floweren
dc.subjectEdward de Bono's six hatsen
dc.titleРоль критичного мислення в покращанні викладання фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeThe role of critical thinking in improving the teaching of fundamental theoretical and clinical disciplinesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Буковинський медичний вісник



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.