Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21369
Назва: | Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання |
Інші назви: | Communication as a component of simulation training competence |
Автори: | Тодоріко, Лілія Дмитрівна Шевченко, О.С. Єременчук, Інга Василівна Тодеріка, Я.І. Денежко, А.В. Мойсей, Л.В. Миронюк, А.Р. Побігун, Д.В. Качур, М. Todoriko, L.D. Shevchenko, O.S. Yeremenchuk, I.V. Toderika, Ya.I. Denezhko, A.V. Moisei, L.V. Myroniuk, A.R. Pobihun, D.V. Kachur, M. |
Ключові слова: | навчання комунікація навички симуляція learning communication skills simulation |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Медична освіта в Україні є невід’ємною частиною національної системи освіти та охорони здоров’я. Медична освіта особливо важлива та актуальна на сьогоднішній день, в умовах війни, коли підвищуються вимоги до майбутнього професіонала.
Симуляційне навчання – обов'язковий компонент професійної підготовки, що використовується як модель професійної діяльності з метою надання можливостей кожному навчитися виконувати професійну навичку чи її елемент відповідно до професійних стандартів надання медичної допомоги. У змісті поняття педагогічної компетентності інтегруються теоретичні психолого-педагогічні знання, практичні вміння, досвід і важливі для педагогічної роботи якості особистості, серед яких варто відзначити потребу самовдосконалення, наявність критичного мислення, прагнення до творчості, любов до професії. Resume. Medical education in Ukraine is an integral part of the national system of education and health care. Medical education is especially important and relevant today, in the conditions of war, when the requirements for the future professional are increasing. Simulation training is a mandatory component of professional training, which is used as a model of professional activity in order to provide opportunities for everyone to learn to perform a professional skill or its element in accordance with professional standards of providing medical care. The content of the concept of pedagogical competence integrates theoretical psychological and pedagogical knowledge, practical skills, experience, and personal qualities important for pedagogical work, among which it is worth noting the need for self-improvement, the presence of critical thinking, the desire for creativity, and love for the profession. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21369 |
Розташовується у зібраннях: | Буковинський медичний вісник |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Todoriko L.D. ta in. Komunikatsiia_ukr_2023.pdf | 208 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.