Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаместюк, С.В.uk_UA
dc.coverage.temporal6, 8, 13 лютого 2023 рокуuk_UA
dc.date2023uk_UA
dc.date.accessioned2023-09-29T08:09:58Z-
dc.date.available2023-09-29T08:09:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21318-
dc.description.abstractДосвіт світової пандемії показав, що обмеження також може бути джерелом інновацій. Освіта змогла впоратися з завданнями, які постали перед світом у час локдауну. В роботі аналізуються проблеми розвитку сучасного освітнього середовища. Мета – описати основні тенденції змін в освітньому середовищі, виявити тригери появи нових трендів в освіті в ракурсі сучасних освітніх реформ та глобальних трансформацій. Використані теоретичні методи: аналіз науково-педагогічних досліджень, синтез результатів дослідження та основних трансформацій освіти в Україні. Використано емпіричний метод дослідження у комбінації із сучасним методом опитування онлайн-фокус-групи, спостереження та опитування (закрите анкетування).uk_UA
dc.format.extentc. 405-406uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherБуковинський державний медичний університетuk_UA
dc.titleГібрідне навчання як новий тренд освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.citation.conference104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університетуuk_UA
dc.event.placeЧернівціuk_UA
dc.source.nameЗбірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університетуuk_UA
Appears in Collections:СЕКЦІЯ 20. Актуальні питання філології та соціально-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Namestyk_406.pdf536.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.