Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21298
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bebykh, V.V. | en |
dc.coverage.temporal | 6, 8, 13 лютого 2023 року | uk_UA |
dc.date | 2023 | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2023-09-29T07:23:56Z | - |
dc.date.available | 2023-09-29T07:23:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21298 | - |
dc.description.abstract | Distance learning (DL), which is currently attracting attention due to the increasing use in the educational process of institutions of higher education, requires optimal forms and methods of teaching and all possible means that are characterized by the greatest didactic potential. The study presents an analysis of the basic components of the pedagogical model of learning professional English in distance mode and their functions. | en |
dc.format.extent | c. 388 | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський державний медичний університет | uk_UA |
dc.title | Basic methodological components of distance learning | en |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.citation.conference | 104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету | uk_UA |
dc.event.place | Чернівці | uk_UA |
dc.source.name | Збірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету | uk_UA |
Appears in Collections: | СЕКЦІЯ 20. Актуальні питання філології та соціально-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bebykh V.V. 389.pdf | 300.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.