Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBebykh, V.V.en
dc.coverage.temporal6, 8, 13 лютого 2023 рокуuk_UA
dc.date2023uk_UA
dc.date.accessioned2023-09-29T07:23:56Z-
dc.date.available2023-09-29T07:23:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21298-
dc.description.abstractDistance learning (DL), which is currently attracting attention due to the increasing use in the educational process of institutions of higher education, requires optimal forms and methods of teaching and all possible means that are characterized by the greatest didactic potential. The study presents an analysis of the basic components of the pedagogical model of learning professional English in distance mode and their functions.en
dc.format.extentc. 388uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherБуковинський державний медичний університетuk_UA
dc.titleBasic methodological components of distance learningen
dc.typeThesisuk_UA
dc.citation.conference104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університетуuk_UA
dc.event.placeЧернівціuk_UA
dc.source.nameЗбірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університетуuk_UA
Appears in Collections:СЕКЦІЯ 20. Актуальні питання філології та соціально-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bebykh V.V. 389.pdf300.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.