Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21039
Название: Порівняння адаптаційних можливостей студентів випускних курсів закладу вищої медичної освіти під час дистанційного та аудиторного навчання
Авторы: Трефаненко, І.В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Буковинський державний медичний університет
Краткий осмотр (реферат): Буковинський державний медичний університет Вступ. Пандемія Сovid-19 внесла багато змін в життя суспільства в цілому, та в навчальний процес зокрема. Викладачі та студенти всіх навчальних закладів мали переключитися з роботи в аудиторіях на роботу в дистанційному режимі. Навчання в медичний вищих закладах завжди було достатньо складним та потребувало залучення різноманітних резервів студента. Саме «адаптація», як постійний процес активного пристосування індивідуума до умов навколишнього середовища, який торкається всіх рівнів функціонування людини мала допомогти перейти та працювати в цих умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21039
ISBN: 978-617-519-019-7
Располагается в коллекциях:СЕКЦІЯ 7. Актуальні питання в клініці внутрішніх хвороб та медицини катастроф

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Trefanenko_2023_163.pdf378.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.