Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХодзінська, Ю.Ю.-
dc.contributor.authorНечитайло, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorKhodzinska, Yu.Yu.-
dc.contributor.authorNechitaylo, Yu.M.-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:22:27Z-
dc.date.available2023-05-07T17:22:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.06-
dc.identifier.otherУДК 613/.614:373.5.015-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20801-
dc.description.abstractДитинство та підлітковий вік є важливими періодами для розвитку звичок здорового способу життя. Достатній рівень фізичної активності позитивно впливає на нейрокогнітивні процеси, забезпечує психологічне благополуччя дітей шкільного віку. У свою чергу, увага та концентрація є ключовими факторами академічної успішності, адаптації та повсякденного життя у молоді. Childhood and adolescence are important periods for developing healthy lifestyle habits. A sufficient level of physical activity has a positive effect on neurocognitive processes and ensures the psychological well-being of school-aged children. In its turn, attention and concentration are key factors of the academic success, adaptation and everyday life of young people.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectфізична активністьuk_UA
dc.subjectздоров’язберігаюча програмаuk_UA
dc.subjectрозумова працездатністьuk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectкоректурна пробаuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectphysical activityuk_UA
dc.subjectschool-based health promotion interventionsuk_UA
dc.subjectmental capacityuk_UA
dc.subjectattentionuk_UA
dc.subjectproofreading testuk_UA
dc.titleВплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярівuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of health care technologies on the indices of active attention and information mastering among schoolchildrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.