Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKhlunovska, L.Yu.-
dc.contributor.authorХлуновська, Людмила Юріївна-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:22:03Z-
dc.date.available2023-05-07T17:22:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24061/1727-4338.XXI.4.82.2022.15-
dc.identifier.otherУДК 378.091.279.7:378.018.43-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20800-
dc.description.abstractThe objective of the article – to analyze the effectiveness of assessing the 4th year students’ knowledge during distance learning using the Google Forms application. Conclusions. Distance education has a positive influence on students: increases their creative and intellectual potential, stimulates their self-organization, expands their knowledge in use of modern information and digital technologies, stimulates the ability to make responsible decisions independently. Google Forms are easy to use and create, provide an individual approach to surveying students, allow to assess knowledge and provide an objective assessment under the conditions of distance learning. Мета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання знань студентів 4 курсу під час дистанційного навчання за допомогою додатку Google Forms. Висновки. Дистанційна навчання позитивно впливає на студентів: підвищує їх творчий та інтелектуальний потенціал, стимулює їх самоорганізацію, розширює знання з використання сучасних інформаційних та цифрових технологій, стимулює здатність самостійно приймати відповідальні рішення. Google Forms прості у використанні та створенні, забезпечують індивідуальний підхід до опитування студентів, дозволяють оцінити знання та надати об’єктивну оцінку в умовах дистанційного навчання.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)uk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectGoogle Formsuk_UA
dc.subjectmedicineuk_UA
dc.subjectassessment of knowledgeuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectGoogle Formsuk_UA
dc.subjectмедицинаuk_UA
dc.subjectоцінювання знаньuk_UA
dc.titleAssessment of students’ knowledge during distance learning using the Google Forms applicationuk_UA
dc.title.alternativeОцінювання знань студентів під час дистанційного навчання з використанням додатку Google Formsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.