Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797
Назва: Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning
Інші назви: Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання
Автори: Garvasiuk, O.V.
Namestiuk, S.V.
Гарвасюк, О.В.
Наместюк, С.В.
Ключові слова: visualization technology
pedagogical process
practical lesson
pathomorphology
технологія візуалізації
педагогічний процес
практичне заняття
патоморфологія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Клінічна та експериментальна патологія (науково-медичний журнал)
Короткий огляд (реферат): The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparation for the final module control № 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. Технологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю № 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20797
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garvasiuk OV, Namestiuk SV. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students_2022.pdf342.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.