Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20769
Назва: | Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами |
Інші назви: | Stages of planning of lecture material mastering by interns |
Автори: | Польовий, Віктор Павлович Салютін, Р.В. Паляниця, Андрій Семенович Кнут, Руслан Петрович Волянюк, Петро Михайлович Бойко, Світлана Іллівна Кифяк, П.В. Polоvyi, V.P. Saliutin, R.V. Palianytsia, A.S. Knut, R.P. Volianiuk, P.M. Boiko, S.I. Kyfiak, P.V. |
Ключові слова: | лекції лікарі-інтерни етапи викладу lectures intern doctors presentation stages |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Клінічна анатомія та оперативна хірургія (науково-практичний медичний журнал) |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Лекція є одним із основних складників дидактичного циклу навчання в закладах вищої освіти. При цьому більшість опитаних студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» вважають, що отримують під час слухання лекцій до 60% навчального матеріалу. Мета роботи. Оптимізувати викладання лекційного матеріалу шляхом формування професійно-орієнтованого базису для наступного послідовного засвоєння студентами навчального матеріалу. Висновки. Лекційні заняття сприяють творчому спілкуванню лектора з аудиторією в контексті співтворчості, емоційної взаємодії і є дієвим способом для отримання фахових знань шляхом індивідуалізованої форми читання лекції, залежно від тематики, підготовленості аудиторії, наявності технічних засобів, що сприяє активізації просторової змістовної діяльності лікарів-інтернів. Abstract. The lecture is one of the main components of the didactic cycle of education in higher educational institutions. At the same time, the majority of interviewed students of the Master’s educational qualification level believe that they receive up to 60% of the educational material from lectures. Aim of the work. To optimize the teaching of lecture material by forming of professionally oriented basis for the subsequent mastering of educational material by students. Conclusions. Lecture classes contribute to the creative communication of the lecturer with the audience in the context of co-creation, emotional interaction and are the effective way to obtain professional knowledge through an individualized form of reading the lecture, depending on the topic, the preparedness of the audience, the availability of technical means, which contributes to the activation of the spatial meaningful activity of intern doctors. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20769 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Polоvyi VP, et al. Stages of planning of lecture material mastering by interns_2022.pdf | 327 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.