Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20769
Название: Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами
Другие названия: Stages of planning of lecture material mastering by interns
Авторы: Польовий, Віктор Павлович
Салютін, Р.В.
Паляниця, Андрій Семенович
Кнут, Руслан Петрович
Волянюк, Петро Михайлович
Бойко, Світлана Іллівна
Кифяк, П.В.
Polоvyi, V.P.
Saliutin, R.V.
Palianytsia, A.S.
Knut, R.P.
Volianiuk, P.M.
Boiko, S.I.
Kyfiak, P.V.
Ключевые слова: лекції
лікарі-інтерни
етапи викладу
lectures
intern doctors
presentation stages
Дата публикации: 2022
Издательство: Клінічна анатомія та оперативна хірургія (науково-практичний медичний журнал)
Краткий осмотр (реферат): Резюме. Лекція є одним із основних складників дидактичного циклу навчання в закладах вищої освіти. При цьому більшість опитаних студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» вважають, що отримують під час слухання лекцій до 60% навчального матеріалу. Мета роботи. Оптимізувати викладання лекційного матеріалу шляхом формування професійно-орієнтованого базису для наступного послідовного засвоєння студентами навчального матеріалу. Висновки. Лекційні заняття сприяють творчому спілкуванню лектора з аудиторією в контексті співтворчості, емоційної взаємодії і є дієвим способом для отримання фахових знань шляхом індивідуалізованої форми читання лекції, залежно від тематики, підготовленості аудиторії, наявності технічних засобів, що сприяє активізації просторової змістовної діяльності лікарів-інтернів. Abstract. The lecture is one of the main components of the didactic cycle of education in higher educational institutions. At the same time, the majority of interviewed students of the Master’s educational qualification level believe that they receive up to 60% of the educational material from lectures. Aim of the work. To optimize the teaching of lecture material by forming of professionally oriented basis for the subsequent mastering of educational material by students. Conclusions. Lecture classes contribute to the creative communication of the lecturer with the audience in the context of co-creation, emotional interaction and are the effective way to obtain professional knowledge through an individualized form of reading the lecture, depending on the topic, the preparedness of the audience, the availability of technical means, which contributes to the activation of the spatial meaningful activity of intern doctors.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20769
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Polоvyi VP, et al. Stages of planning of lecture material mastering by interns_2022.pdf327 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.