Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Назва: | Differentiated approach in the classes on pharmacology as a means for realization of disclosure of each student's individual peculiarities |
Автори: | Melnychuk, Svitlana Batranovska, Svitlana Ostapchuk, Valentyna |
Ключові слова: | differentiated approach pharmacology medical students assessment pedagogical skills |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Colloquium-journal / Pedagogical sciences |
Короткий огляд (реферат): | Abstract: This article emphasizes the need and importance of using a differentiated approach when medical students study the discipline "Pharmacology", which significantly improves the quality of the educational process; creates a sense of psychological comfort in students, promotes the desire to learn, reveals the creativity, uniqueness and individuality of each student. The article describes the advantages of a differentiated approach in the study of pharmacology, aimed at the formation of students' knowledge, abilities, skills, value orientations and motivation for self-improvement. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melnychuk S, Batranovska S, Ostapchuk V. Differentiated approach in the classes on Pharmacology_2021.pdf | 427.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.