Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Назва: Differentiated approach in the classes on pharmacology as a means for realization of disclosure of each student's individual peculiarities
Автори: Melnychuk, Svitlana
Batranovska, Svitlana
Ostapchuk, Valentyna
Ключові слова: differentiated approach
pharmacology
medical students
assessment
pedagogical skills
Дата публікації: 2021
Видавництво: Colloquium-journal / Pedagogical sciences
Короткий огляд (реферат): Abstract: This article emphasizes the need and importance of using a differentiated approach when medical students study the discipline "Pharmacology", which significantly improves the quality of the educational process; creates a sense of psychological comfort in students, promotes the desire to learn, reveals the creativity, uniqueness and individuality of each student. The article describes the advantages of a differentiated approach in the study of pharmacology, aimed at the formation of students' knowledge, abilities, skills, value orientations and motivation for self-improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnychuk S, Batranovska S, Ostapchuk V. Differentiated approach in the classes on Pharmacology_2021.pdf427.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.