Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Название: | Differentiated approach in the classes on pharmacology as a means for realization of disclosure of each student's individual peculiarities |
Авторы: | Melnychuk, Svitlana Batranovska, Svitlana Ostapchuk, Valentyna |
Ключевые слова: | differentiated approach pharmacology medical students assessment pedagogical skills |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Colloquium-journal / Pedagogical sciences |
Краткий осмотр (реферат): | Abstract: This article emphasizes the need and importance of using a differentiated approach when medical students study the discipline "Pharmacology", which significantly improves the quality of the educational process; creates a sense of psychological comfort in students, promotes the desire to learn, reveals the creativity, uniqueness and individuality of each student. The article describes the advantages of a differentiated approach in the study of pharmacology, aimed at the formation of students' knowledge, abilities, skills, value orientations and motivation for self-improvement. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678 |
Располагается в коллекциях: | Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Melnychuk S, Batranovska S, Ostapchuk V. Differentiated approach in the classes on Pharmacology_2021.pdf | 427.82 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.