Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Название: Differentiated approach in the classes on pharmacology as a means for realization of disclosure of each student's individual peculiarities
Авторы: Melnychuk, Svitlana
Batranovska, Svitlana
Ostapchuk, Valentyna
Ключевые слова: differentiated approach
pharmacology
medical students
assessment
pedagogical skills
Дата публикации: 2021
Издательство: Colloquium-journal / Pedagogical sciences
Краткий осмотр (реферат): Abstract: This article emphasizes the need and importance of using a differentiated approach when medical students study the discipline "Pharmacology", which significantly improves the quality of the educational process; creates a sense of psychological comfort in students, promotes the desire to learn, reveals the creativity, uniqueness and individuality of each student. The article describes the advantages of a differentiated approach in the study of pharmacology, aimed at the formation of students' knowledge, abilities, skills, value orientations and motivation for self-improvement.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20678
Располагается в коллекциях:Статті. Кафедра педіатрії та медичної генетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Melnychuk S, Batranovska S, Ostapchuk V. Differentiated approach in the classes on Pharmacology_2021.pdf427.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.