Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20638
Назва: | Linguodidactic aspect of English multimedia content use in distance learning |
Інші назви: | Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Bebykh, V.V. Lapa, G.M. Бебих, Валентина Володимирівна Лапа, Галина Миколаївна |
Ключові слова: | distance learning computer technologies English language multimedia technologies foreign language competence дистанційне навчання комп’ютерні технології англійська мова мультимедійні технології іншомовна компетенція |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Клінічна та експериментальна патологія |
Короткий огляд (реферат): | The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning.
Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research.
Conclusions. The effectiveness of these learning technologies use is determined by the specific tasks of studying the discipline and the expediency of their use to ensure the implementation of supporting functions, the main ones of which are: 1. Determination of the management degree of the student’s educational activity by the teacher at all levels. 2. Determination of the management degree of one’s educational activities by the student himself. 3. Statistical analysis of the results of educational activities, which ensures the avoidance of assessment subjectivism. 4. Indirect guidance of independent educational activities, which prevents psychological stress. 5. Providing a feedback system 6. Ensuring self-control. 7. Efficiency of processing the assimilation results of educational information. Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Висновки. Ефективність використання зазначених технологій навчання обумовлена конкретними завданнями вивчення дисципліни та доцільністю їх використання для забезпечення реалізації підтримуючих функцій, основними серед яких є: 1. Детермінація ступеня управління навчальною діяльністю студента викладачем на всіх рівнях. 2. Детермінація ступеня управління своєю навчальною діяльністю самим студентом. 3. Статистичний аналіз результатів навчальної діяльності, який забезпечує уникнення суб’єктивізму оцінювання. 4. Опосередковане керівництво самостійною навчальною діяльністю, яке запобігає психологічній напрузі. 5. Забезпечення системи зворотного зв’язку. 6. Забезпечення самоконтролю. 7. Оперативність обробки результатів засвоєння навчальної інформації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20638 |
Розташовується у зібраннях: | Клінічна та експериментальна патологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bebykh VV, Lapa GM_Linguodidactic aspect of English multimedia content use in distance learning_2022.pdf | 390.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.