Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20283
Title: | Кон'юктивне застосування імплантологічної системи для стабілізації залишкового біогенного потенціалу (на прикладі імплантатів U-IMPL) |
Other Titles: | Conjective Application of the Implant System to Stabilize the Residual Biogenic Potential (for Implants U-IMPL) |
Authors: | Касіянчук, Михайло Васильович Kasiyanchuk, M.V. |
Keywords: | дентальна імплантація ангулярні дентальні імплантати окістя ортопедична реабілітація дискретність протеза dental implantation angulated dental implants periosteum prosthetic rehabilitation discretion of the prosthesis |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Новини стоматології (науково-практичний журнал) |
Abstract: | Мета: Визначити ефективність застосування методики протезування за допомогою дискретної мезоструктури при протезуванні на коротких імплантатах, оцінити ефективність застосування. Висновки: Запропонований метод оптимізує процес ортопедичної реабілітації та рекомендований до клінічного застосування для збереження коміркового відростка і максимально сприятливих умов для реалізації власного остеогенного потенціалу людини. Purpose: The objective of the research is to determine the effectiveness of the application of the prosthetic technique with the use of a discrete mesostructure during prosthetics on short implants, and thus, to evaluate itsefficacy. Conclusions: The proposed method optimizes the process of orthopedic rehabilitation and is recommended for clinical use in order to preserve the alveolar process and provide the most favorable conditions for the realization of a patient’s own osteogenic potential. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20283 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
NovynyStomat_2018_3_048.pdf | 437.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.