Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Тарас Миколайович
dc.contributor.authorГеруш, Ігор Васильович
dc.contributor.authorХодоровський, Володимир Михайлович
dc.contributor.authorКолоскова, Олена Костянтинівна
dc.contributor.authorМарусик, Уляна Іванівна
dc.contributor.authorBoychuk, Т.М.
dc.contributor.authorGerush, I.V.
dc.contributor.authorKhodorovskyi, V.М.
dc.contributor.authorKoloskova, О.К.
dc.contributor.authorMarusyk, U.І.
dc.date.accessioned2022-07-04T06:24:55Z
dc.date.available2022-07-04T06:24:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:[378.4:61(477.85)
dc.identifier.otherDOI 10.11603/me.2414-5998.2018.2.8965
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20273
dc.description.abstractМета роботи – висвітлення досвіду впровадження симуляційних технологій у навчальний процес студентів Вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет" та ефективності застосування симуляційного навчання у професійній підготовці медиків. Висновки. Симуляційне навчання є потужним інструментом сучасної медичної освіти. Розвиток імітаційних форм навчання підвищить конкурентоспроможність вітчизняної медичної освіти. Симуляційні сценарії значно підвищують мотивацію та інтерес студентів/лікарів-інтернів до оволодіння практичними навичками та їх спроможність реалізовувати ці вміння у подальшій професійній діяльності. The aim of the work – to represent the implementation of simulation technologies into the educational process of medical students in the Higher State Educational Establishment of Ukraine "Bukovynian State Medical University". Conclusion. The effectiveness of simulation training implementation within professional development of doctors is proved.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освіта (науково-практичний журнал)uk_UA
dc.subjectвіртуальний пацієнтuk_UA
dc.subjectсимуляційний сценарійuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectvirtual patientuk_UA
dc.subjectsimulation scenariosuk_UA
dc.subjectpractical skillsuk_UA
dc.titleЕфективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти Україниuk_UA
dc.title.alternativeEfficiency of simulation scenarios in optimization of students' practical training in higher education institution of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра патологічної фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MedOsv_2018_2_050.pdf211.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.