Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 160
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | Simulation training is a possibility of development of communicative skills of the future doctor | Obradovych, A.S. |
2022 | Ситуаційне клінічне завдання в умовах дистанційного навчання як метод вирішення проблеми залучення лікарів практичної охорони здоров’я до впровадження в клінічну практику досягнень доказової медицини | Чурсіна, Т.Я. |
2022 | Актуальність впровадження симуляційного навчання в освітній процес | Царинна, Т.Я.; Дисар, Д.С.; Кашперук-Карпюк, І.С. |
2022 | Аналіз показників cоціально-психологічної адаптаційні у студентів випускних курсів в умовах дистанційного навчання | Трефаненко, І.В.; Соловйова, О.В.; Шумко, Г.І.; Шупер, В.О.; Рева, Т.Б. |
2022 | Досвід використання симуляційних технологій під час викладання внутрішньої медицини | Шумко, Г.І.; Шупер, В.О.; Трефаненко, І.В.; Рева, Т.В. |
2022 | Симуляційні технології при відпрацюванні практичних навичок студентами спеціальності «Медицина» при вивченні сестринського догляду за дітьми | Юрків, О.І. |
2022 | Модель відділення стандартизованого пацієнта від ідеї до результату | Сокорська, В.О.; Смандич, В.С.; Хухліна, О.С.; Мандрик, О.Є.; Лучик, Є.Р. |
2022 | Urgency of implementation of simulation learning in the educational process | Disar, D.S.; Tsarynna, T.Y.; Kashperuk-Karpiuk, I.S. |
2022 | Master classes and their role in continuous professional development | Kaniovska, L.V.; Liakhovych, O.D. |
2022 | Робота Центру симуляційної медицини в підготовці безперервного професійного розвитку медичних працівників Буковини | Станішевська, Т.А.; Смандич, В.С.; Сокорська, В.О.; Райда, В.В.; Лучик, Є.Р.; Сирбу, Н.П. |
2022 | Оцінка тестової тривожності на до- та післядипломному етапах підготовки студентів та лікарів-інтернів під час впровадження симуляційних технологій в умовах дистанційного навчання | Тарнавська, С.І. |
2022 | Психологічний менеджмент симуляційного центру | Сокольник, І.С.; Сорокман, Т.В. |
2022 | Досвід впровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту в БДМУ: залучення та відповідальність учасників освітнього процесу | Ткач, Є.П.; Марусик, У.І. |
2022 | Competence paradigm in interactive training of medical student | Lomakina, Yu.V. |
2022 | Симуляційне навчання з урології | Федорук, О.С.; Зайцев, В.І.; Ілюк, І.І.; Владиченко, К.А.; Степан, В.Т.; Візнюк, В.В.; Широкий, В.С.; Катеринюк, Т.С. |
2022 | Базові навички в підготовці студента медика | Смандич, В.С.; Буряк, О.Г.; Маковський, В.О.; Сирбу, Н.П. |
2022 | Інноваційна складова медичної освіти студентів Буковинського державного медичного університету | Сирбу, Н.П.; Смандич, В.С.; Хухліна, О.С.; Мандрик, О.Є.; Маковський, В.О. |
2022 | Перспективи симуляційної медицини у післядипломній освіті лікарів-психіатрів | Сидоряк, Ю.О.; Смандич, В.С.; Буряк, О.Г.; Маковський, В.О.; Сирбу, Н.П. |
2022 | Симуляційне навчання — невід’ємна складова навчального процесу кафедри анестезіології та реаніматології | Петринич, В.В. |
2022 | Озвучення «поганих і хороших» новин під час проведення симуляційних сценаріїв | Садовий, К.К.; Смандич, В.С.; Буряк, О.Г.; Лучик, Є.Р.; Маковський, В.О.; Сирбу, Н.П. |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 160