Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19470
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карвацька, Наталія Семенівна | - |
dc.contributor.author | Савка, Світлана Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T09:11:57Z | - |
dc.date.available | 2022-04-12T09:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 614-025-03 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19470 | - |
dc.description.abstract | Анотація: Освітнє середовище має значний виховний, розвиваючий і повчальний потенціал на студентську молодь. Забезпечення високої якості навчання, професійне і особисте зростання, успішна професіоналізація після закінчення вузу не можлива без використання сучасних педагогічних технологій в поєднанні з інформаційно-освітнім середовищем, що забезпечує позитивну реакцію учнів і педагогів, позитивну динаміку сталого розвитку особистісного потенціалу всіх учасників освітнього процесу, а також підкріплення особистісних якостей і професійних компетенцій випускників вищих навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Proceedings of III International Scientific and Practical Conference "Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects" (29-31 August 2021, Berlin, Germany) | uk_UA |
dc.subject | освітня мотивація | uk_UA |
dc.subject | підвищення ефективності освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | мотиваційне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | підвищення якості знань студентів | uk_UA |
dc.subject | позитивна мотивація | uk_UA |
dc.title | Мотиваційне освітнє середовище як фактор підвищення ефективності освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім. С.М. Савенка |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савка стаття Берлін 2.pdf | 337.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.