Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеруш, Олег Васильович-
dc.contributor.authorСадогурська, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorПаламар, Аліна Олександрівна-
dc.contributor.authorМузика, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorHerush, О.V.-
dc.contributor.authorSadohurska, К.V.-
dc.contributor.authorPalamar, А.О.-
dc.contributor.authorMuzyka, N.Y.-
dc.date.accessioned2022-03-12T19:08:51Z-
dc.date.available2022-03-12T19:08:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:615-
dc.identifier.otherDOI 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7783-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19238-
dc.description.abstractМета роботи – розкриття сутності й особливостей використання інтерактивних методів навчання під час практичних занять із менеджменту та маркетингу у фармації. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал. The aim of the study is to reveal the essence and peculiarities of application of interactive teaching methods usage during practical classes on Pharmacy management and marketing. Conclusions: interactive teaching methods usage during classes on Pharmacy management and marketing promotes advanced theoretical and practical training of students, forms business communication skills and teach to unlock individual potential.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освітаuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectменеджмент та маркетинг у фармаціїuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectPharmacy management and marketinguk_UA
dc.subjectinnovative educationuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармаціїuk_UA
dc.title.alternativeInteractive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MedOsv_2017_3_091.pdf576.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.