Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеруш, Олег Васильович-
dc.contributor.authorСадогурська, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorПаламар, Аліна Олександрівна-
dc.contributor.authorМузика, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorHerush, О.V.-
dc.contributor.authorSadohurska, К.V.-
dc.contributor.authorPalamar, А.О.-
dc.contributor.authorMuzyka, N.Y.-
dc.date.accessioned2022-03-12T19:08:51Z-
dc.date.available2022-03-12T19:08:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33-027.22:615-
dc.identifier.otherDOI 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7783-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19238-
dc.description.abstractМета роботи – розкриття сутності й особливостей використання інтерактивних методів навчання під час практичних занять із менеджменту та маркетингу у фармації. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал. The aim of the study is to reveal the essence and peculiarities of application of interactive teaching methods usage during practical classes on Pharmacy management and marketing. Conclusions: interactive teaching methods usage during classes on Pharmacy management and marketing promotes advanced theoretical and practical training of students, forms business communication skills and teach to unlock individual potential.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМедична освітаuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectменеджмент та маркетинг у фармаціїuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UA
dc.subjectPharmacy management and marketinguk_UA
dc.subjectinnovative educationuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармаціїuk_UA
dc.title.alternativeInteractive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MedOsv_2017_3_091.pdf576.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.