Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНечитайло, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorКолотило, Олександр Богданович-
dc.contributor.authorНечитайло, Е.Ю.-
dc.contributor.authorКолотило, А.Б.-
dc.contributor.authorNechytailo, O.Yu.-
dc.contributor.authorKolotylo, O.B.-
dc.date.accessioned2022-03-02T11:40:26Z-
dc.date.available2022-03-02T11:40:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.014.61:378.147.018.43-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-0737.XXV.4.100.2021.22-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19059-
dc.description.abstractМета роботи – визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Висновок. Упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації. Цель работы – определить оптимальные методики онлайн преподавания материала для студентов в зависимости от их особенностей восприятия информации, а также обеспечить эффективный способ контроля знаний. Вывод. В течение карантина и при условии проведения дистанционного обучения, наиболее эффективными являются методики сочетанного изложения материала, когда студенты имеют возможность использовать все каналы восприятия информации. Purpose of work. Determine the best methods of online teaching material for students, depending on their characteristics of perception of information, as well as provide an effective way to control knowledge. Conclusion. During quarantine and distance learning, the most effective are the methods of combined presentation of the material, when students have the opportunity to use all channels of information perception.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectдистанційні заняттяuk_UA
dc.subjectаудіалиuk_UA
dc.subjectкінестетиuk_UA
dc.subjectвізуалиuk_UA
dc.subjectсимуляційні методикиuk_UA
dc.subjectчек-листuk_UA
dc.subjectкомбіноване навчанняuk_UA
dc.subjectдистанционные занятияuk_UA
dc.subjectаудиалыuk_UA
dc.subjectкинестетыuk_UA
dc.subjectвизуалыuk_UA
dc.subjectсимуляционные методикиuk_UA
dc.subjectчек-листuk_UA
dc.subjectкомбинированное обучениеuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectauditoryuk_UA
dc.subjectkinestheticuk_UA
dc.subjectvisualsuk_UA
dc.subjectsimulation techniquesuk_UA
dc.subjectchecklistuk_UA
dc.subjectcombined learninguk_UA
dc.titleЗміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчанняuk_UA
dc.title.alternativeИзменения в современном университете: вызовы и тенденции развитияuk_UA
dc.title.alternativeChanges in the modern university: challenges and development trendsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BMV_2021_4_133.pdf174.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.