Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Захарчук, Олександр Іванович | - |
dc.contributor.author | Кривчанська, Мар'яна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Кадельник, Людмила Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T09:02:29Z | - |
dc.date.available | 2022-02-23T09:02:29Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині" (27 листопада 2019 р., м. Чернівці) | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.091.32/.33:61 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Презентація зобов'язує за короткий проміжок часу надати великий об'єм інформації та подій. Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу "вільного конспекту" лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словарний запас. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | БДМУ | uk_UA |
dc.subject | презентація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | конспект | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Використання методу Case study в процесі професійно орієнтованого навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
285_Захарчук та ін.pdf | 490.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.