Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030
Назва: Використання методу Case study в процесі професійно орієнтованого навчання
Автори: Захарчук, Олександр Іванович
Кривчанська, Мар'яна Іванівна
Кадельник, Людмила Олександрівна
Ключові слова: презентація
навчання
конспект
навчальний процес
Дата публікації: 2019
Видавництво: БДМУ
Бібліографічний опис: Матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Розвиток природничих наук як основа новітніх досягнень у медицині" (27 листопада 2019 р., м. Чернівці)
Короткий огляд (реферат): Анотація. Презентація зобов'язує за короткий проміжок часу надати великий об'єм інформації та подій. Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу "вільного конспекту" лекції має за мету створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словарний запас.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19030
Розташовується у зібраннях:Новітні освітні технології у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285_Захарчук та ін.pdf490.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.