Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/18776
Назва: Use of andragogical methods in the process of improving the bioethics competence of medical students in forming a healthy lifestyle
Інші назви: Використання методів андрагогіки у процесі удосконалення біоетичної компетентності студентів-медиків у формуванні здорового способу життя
Использование методов андрагогики в процессе совершенствования биоэтической компетентности студентов-медиков в формировании здорового образа жизни
Автори: Kmet, O.H.
Filipets, N.D.
Filipets, O.O.
Kmet, T.I.
Yurnyuk, S.V.
Tymkul, D.M.
Кметь, Ольга Гнатівна
Філіпець, Наталія Дмитрівна
Філіпець, Олена Олексіївна
Кметь, Тарас Ігорович
Юрнюк, С.В.
Тимкул, Д.М.
Кметь, О.Г.
Филипец, Н.Д.
Филипец, Е.А.
Кметь, Т.И.
Юрнюк, С.В.
Тымкул, Д.Н.
Ключові слова: medical students
methods of andragogy
bioethical competence
healthy lifestyle
студенти-медики
методи андрагогіки
біоетична компетентність
здоровий спосіб життя
студенты-медики
методы андрагогики
биоэтическая компетентность
здоровый образ жизни
Дата публікації: 2021
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): The article highlights the peculiarities of teaching medical students the basics of "Fundamentals of Bioethics and Biosafety" using andragogic models of the educational process and interactive principles of learning, such as dialogic interaction, cooperation and collaboration, active-role (playing) participation, as well as organization of training to improve communication skills in combating bad habits and maintaining a healthy lifestyle. У статті висвітлені особливості викладання студентам-медикам навчальної дисципліни "Основи біоетики та біобезпеки" із використанням андрагогічних моделей освітнього процесу та інтерактивних принципів навчання, таких як діалогічна взаємодія, кооперація й співробітництво, активнорольова (ігрова) участь і організація тренінгу з удосконалення навичок комунікації в боротьбі зі шкідливими звичками та дотриманні здорового способу життя. В статье освещены особенности преподавания студентам-медикам учебной дисциплины "Основы биоэтики и биобезопасности" с использованием андрагогической модели образовательного процесса и интерактивных принципов обучения, таких как диалогическое взаимодействие, кооперация и сотрудничество, активноролевое (игровое) участие и организация тренинга по усовершенствованию навыков коммуникации в борьбе с вредными привычками и соблюдении здорового образа жизни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/18776
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра фармакології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BMV_2021_3_161.pdf202.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.