Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНечитайло, Дмитро Юрійович
dc.contributor.authorМіхєєва, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.authorКовтюк, Наталія Іванівна
dc.contributor.authorНечитайло, Д.Ю.
dc.contributor.authorМихеева, Т.Н.
dc.contributor.authorКовтюк, Н.И.
dc.contributor.authorNechitailo, D.Yu.
dc.contributor.authorMiheeva, T.M.
dc.contributor.authorKovtyuk, N.I.
dc.date.accessioned2021-10-24T17:55:16Z
dc.date.available2021-10-24T17:55:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherУДК 616.12-008.331.1-036.1-057.874-058
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/2413-4260.XI.1.39.2021.4
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17761
dc.description.abstractМета дослідження – визначити вплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів. Висновки. Завдяки проведеному корелятивному та кластерному аналізу можна виділити три ключових групи мікросоціальних факторів які впливають на рівень артеріального тиску у дітей: фактор збалансованого харчування, психосоціальний фактор та фактор фізичної активності. Вищенаведені фактори є комплексними, їх можна віднести до категорії факторів ризику по розвитку артеріальної гіпертензії у школярів та раннього прогнозування підвищення рівня артеріального тиску в них. Цель исследования – определить влияние микросоциальних факторов на формирование артериальной гипертензии у школьников. Выводы. Благодаря проведенному корреляционному и кластерному анализам можно выделить три ключевые группы микросоциальных факторов, влияющих на уровень артериального давления у детей: фактор збалансированного питания, психосоциальный фактор и фактор физической активности. Вышеперечисленные факторы являются комплексными, их можно отнести к категории факторов риска по развитию артериальной гипертензии у школьников и раннего прогнозирования повышения уровня у них артериального давления. The aim of the study was to determine the influence of microsocial factors on the formation of arterial hypertension in schoolchildren. Conclusions. According to the conducted correlative and cluster analysis, three key groups of microsocial factors that affect the level of blood pressure in children can be identified: the factor of balanced nutrition, psychosocial factor and the factor of physical activity. The above factors are complex, they can be classified to the category of risk factors for the development of hypertension in schoolchildren and early prediction of increased blood pressure in them.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНеонатологія, хірургія та перинатальна медицинаuk_UA
dc.subjectартеріальний тискuk_UA
dc.subjectартеріальна гіпертензіяuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectмікросоціальні факториuk_UA
dc.subjectартериальное давлениеuk_UA
dc.subjectартериальная гипертензияuk_UA
dc.subjectшкольникиuk_UA
dc.subjectмикросоциальные факторыuk_UA
dc.subjectBlood Pressureuk_UA
dc.subjectArterial Hypertensionuk_UA
dc.subjectSchoolchildrenuk_UA
dc.subjectMicrosocial Factorsuk_UA
dc.titleВплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярівuk_UA
dc.title.alternativeВлияние микросоциальных факторов на формирование артериальной гипертензии у школьниковuk_UA
dc.title.alternativeThe influence of microsocial factors on the formation of arterial hypertension in schoolchildrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neonat_2021_1_028.pdf298.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.