Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17761
Назва: Вплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів
Інші назви: Влияние микросоциальных факторов на формирование артериальной гипертензии у школьников
The influence of microsocial factors on the formation of arterial hypertension in schoolchildren
Автори: Нечитайло, Дмитро Юрійович
Міхєєва, Тетяна Миколаївна
Ковтюк, Наталія Іванівна
Нечитайло, Д.Ю.
Михеева, Т.Н.
Ковтюк, Н.И.
Nechitailo, D.Yu.
Miheeva, T.M.
Kovtyuk, N.I.
Ключові слова: артеріальний тиск
артеріальна гіпертензія
школярі
мікросоціальні фактори
артериальное давление
артериальная гипертензия
школьники
микросоциальные факторы
Blood Pressure
Arterial Hypertension
Schoolchildren
Microsocial Factors
Дата публікації: 2021
Видавництво: Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити вплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів. Висновки. Завдяки проведеному корелятивному та кластерному аналізу можна виділити три ключових групи мікросоціальних факторів які впливають на рівень артеріального тиску у дітей: фактор збалансованого харчування, психосоціальний фактор та фактор фізичної активності. Вищенаведені фактори є комплексними, їх можна віднести до категорії факторів ризику по розвитку артеріальної гіпертензії у школярів та раннього прогнозування підвищення рівня артеріального тиску в них. Цель исследования – определить влияние микросоциальних факторов на формирование артериальной гипертензии у школьников. Выводы. Благодаря проведенному корреляционному и кластерному анализам можно выделить три ключевые группы микросоциальных факторов, влияющих на уровень артериального давления у детей: фактор збалансированного питания, психосоциальный фактор и фактор физической активности. Вышеперечисленные факторы являются комплексными, их можно отнести к категории факторов риска по развитию артериальной гипертензии у школьников и раннего прогнозирования повышения уровня у них артериального давления. The aim of the study was to determine the influence of microsocial factors on the formation of arterial hypertension in schoolchildren. Conclusions. According to the conducted correlative and cluster analysis, three key groups of microsocial factors that affect the level of blood pressure in children can be identified: the factor of balanced nutrition, psychosocial factor and the factor of physical activity. The above factors are complex, they can be classified to the category of risk factors for the development of hypertension in schoolchildren and early prediction of increased blood pressure in them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17761
Розташовується у зібраннях:Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Neonat_2021_1_028.pdf298.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.