Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17524
Назва: | Distance technologies as a component of the educational process higher medical education establishments (literature review) |
Інші назви: | Дистанційні технології як складова навчального процесу у закладах вищої медичної освіти Дистанционные технологии как составляющее учебного процесса в учреждениях медицинского образования |
Автори: | Lomakina, Yu.V. Bulyk, R.Ye. Chernovska, N.V. Muzyka, N.Ya. Garvasiuk, O.V. Rovinskyi, O.O. Ломакіна, Юлія В'ячеславівна Булик, Роман Євгенович Черновська, Надія Василівна Музика, Наталія Ярославівна Гарвасюк, О.В. Ровінський, Олександр Олександрович Ломакина, Ю.В. Булык, Р.Е. Черновская, Н.В. Музыка, Н.Я. Гарвасюк, О.В. Ровинский, А.А. |
Ключові слова: | e-learning (distance learning, online education) mass open online courses е-навчання (дистанційне навчання, онлайн освіта, smart-освіта) масові відкриті онлайн-курси е-обучение (дистанционное обучение, онлайн образование, smart-образование) массовые открытые онлайн-курсы |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Клінічна та експериментальна патологія |
Короткий огляд (реферат): | The article analyzes definitions of smart-learning (distance learning) and specifies the priority of distant learning in contemporary conditions. In spite of all difficulties, which are currently present in our life, the main task is to inform society of possible ways of self-improvement and perfection. Modern mass open online courses for implementation of distance education that are the most perspective trends of learning development are represented in the article. Submitted support of digital learning models among teaching staff worldwide shows the globalization of distance education on international market of educational services. У статті проаналізовано визначення поняття smart-освіти (е-навчання) і конкретизовано пріоритети дистанційного навчання в умовах сьогодення. Адже, незважаючи на всі складнощі, які є в цей часу нашому житті, головним завданням залишається інформувати суспільство про можливі шляхи саморозвитку та удосконалення. Представлено сучасні найновітніші технології для проведення масових відкритих онлайн-курсів, які входять до перспективних тенденцій розвитку дистанційної освіти. Наведена підтримка цифрових моделей освіти серед професорсько-викладацького складу світу вказує на глобалізацію дистанційного навчання на між:народному ринку освітніх послуг. В статье проанализированы определения понятия smart-образования (электронного обучения) и конкретизированы приоритеты дистанционного обучения в условиях современности. Ведь несмотря на все сложности, которые присутствуют в это время в нашей жизни, главной задачей остается информировать общество о возможных путях саморазвития и усовершенствования. Представлены современные новейшие технологии массовых открытых онлайн-курсов, относящиеся к перспективным тенденциям развития дистанционного образования. Приведенная поддержка цифровых моделей образования среди профессорско-преподавательского состава мира указывает на глобализацию дистанционного обучения на международном рынке образовательных услуг. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17524 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра медичної біології та генетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KEP_2020_3_191.pdf | 428.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.