Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17493
Назва: Переваги та недоліки викладання медичної паразитології в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Преимущества и недостатки преподавания медицинской паразитологии в условиях дистанционного обучения
Advantages and disadvantages of medical parasitology teaching under conditions of distance education
Автори: Булик, Роман Євгенович
Власова, Катерина Василівна
Кривчанська, Мар'яна Іванівна
Власова, Олена Василівна
Волошин, Володимир Леонідович
Йосипенко, В.Р.
Булык, Р.Е.
Власова, К.В.
Кривчанская, М.И.
Власова, Е.В.
Волошин, В.Л.
Йосипенко, В.Р.
Bulyk, R.E.
Vlasova, K.V.
Kryvchanska, M.I.
Vlasova, O.B.
Voloshyn, V.L.
Yosypenko, V.R.
Ключові слова: дистанційне навчання
інтернет
інформаційні технології
форма навчання
онлайн
дистанционное обучение
интернет
информационные технологии
форма обучения
онлайн
distance teaching
internet
information technologies
a form of education
online
Дата публікації: 2020
Видавництво: Клінічна та експериментальна патологія
Короткий огляд (реферат): Розвиток системи освіти в сучасних умовах потребує докорінних змін у багатьох напрямах: інформаційному, методичному, технологічному, організаційному та ін. У статті проведений огляд літератури щодо переваг та недоліків дистанційної освіти, а також висвітлюється власний досвід впровадження онлайн технологій у навчальний процес студентів-медиків. Метою статті є аналіз особливостей дистанційного навчання і визначення його переваг та недоліків. Висновки. Дистанційна/онлайн/електронна освіта вже зайняла одне із провідних місць у системі вищої освіти багатьох ЗВО, але не в медичних. Перехід до вимушених дистанційних/електронних методів освіти у 2020 році модернізував всі етапи викладання медичної освіти. Так, цей надзвичайний час вимагає адаптації навчальних та контролюючих матеріалів. Звичайно, аудиторні заняття є незамінними, однак розвиток цифрової сфери створює чудові альтернативні можливості навчання та розвитку сучасних студентів та майбутніх спеціалістів під час карантину. Дистанційна освіта – це окремий вид навчання, це філософія, методологія, психологія навчання та викладання. Необхідно ґрунтовно вивчити, розробити, постійно вдосконалювати подачу матеріалу, а також засоби допомоги і самоконтролю. Проте дистанційне/онлайн навчання є безумовною великою перевагою у час світової пандемії. Развитие системы образования в современных условиях требует изменений во многих направлениях: информационном, методическом, технологическом, организационном и др. В статье проведен обзор литературы относительно преимуществ и недостатков дистанционного образования, а также освещается собственный опыт внедрения онлайн технологий в учебный процесс студентов-медиков. Целью статьи является анализ особенностей дистанционного обучения и определения его достоинств и недостатков. Выводы. Удаленное/онлайн/электронное образование во многих вузах уже заняло одно из ведущих мест в системе высшего образования, но не в медицинских. Переход к вынужденным дистанционным/электронным методам образования в 2020 году модернизировал все этапы преподавания медицинского образования. Да, это непростое время требует адаптации учебных и контролирующих материалов. Конечно, аудиторные занятия – незаменимы, однако развитие цифровой сферы создает замечательные альтернативные возможности обучения и развития современных студентов и будущих профессионалов во время карантина. Дистанционное образование – это отдельный вид обучения, это философия, методология, психология обучения и преподавания. Важно основательно изучить, разработать, постоянно совершенствовать подачу материала, а также средства помощи и самоконтроля. Однако дистанционное/онлайн обучение является безусловным большим преимуществом в ходе мировой пандемии. The development of the education system under modern conditions requires changes in many directions: information, methodological, technological, organizational ect. The article deals with the distance education advantages and disadvantages, as well as highlights own experience of implementing online technologies in the educational process of the medical students. The objective of the article is to analyze the features of distance studies and determine its advantages and disadvantages. Conclusions. Distance/online/electronic education has already taken one of the leading positions in higher educational system of many universities, but not in the medical ones. The transition to enforced distance/electronic methods of education in 2020 has modernized all stages of teaching and perception of the medical education. Yes, this extraordinary time requires the adaptation of training and control materials. Habitual classes are irreplaceable, but the development of the digital space creates excellent alternative opportunities for the studies and development of up-to-date students and future specialists during quarantine. Distance education is a separate type of teaching, it is philosophy, methodology, psychology of studies and teaching. Everything must be studied and developed thoroughly, it is necessary to improve presentation of the material constantly, as well as means of assistance and self-control. However, distance/online studies are definitely a big advantage during a global pandemia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17493
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KEP_2020_3_144.pdf297.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.