Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBulyk, R.Ye.-
dc.contributor.authorKushniryk, O.V.-
dc.contributor.authorБулик, Роман Євгенович-
dc.contributor.authorКушнірик, О.В.-
dc.contributor.authorБулык, Р.Е.-
dc.contributor.authorКушнирык, О.В.-
dc.date.accessioned2021-09-30T06:44:09Z-
dc.date.available2021-09-30T06:44:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherUDC 378.147.091.33-028.22-
dc.identifier.otherDOI: 10.24061/1727-4338.XIX.3.73.2020.22-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17466-
dc.description.abstractAn article integrates data on visualization tools used in the educational process of high school students, particularly in the field of medicine. The role of visualization in the formation of professional competencies of students is also shown in the paper. Objective – analysis of scientific papers that describe the possible visualization tools in the educational process during the explanation of new material, generalization, systematization and testing of knowledge and prove their role as the acquisition of knowledge, skills and abilities of students. Conclusions. There is a significant choice of teaching methods and tools in the arsenal of a high school teacher now, that considerably facilitates the perception of educational material by the students and contributes to its better acquisition. One of such effective methods is visualization by means of multimedia presentations, videos and interactive technologies. This approach will contribute to the better formation of the students' professional competencies, ability to analyze and think critically. Стаття інтегрує дані про засоби візуалізації, що використовуються в навчальному процесі студентів вищої школи, зокрема медичного профілю. У роботі також зазначена роль візуалізації у формуванні професійних компетентностей студентів. Мета роботи – аналіз наукових досліджень, що описують можливі засоби візуалізації в навчальному процесі під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань і доводять їх роль як засвоєння знань, умінь та навичок студентів. Висновки. В арсеналі викладача вищої школи зараз є значний вибір методів та засобів навчання, що значно полегшує сприйняття навчального матеріалу студентами та сприяє його кращому засвоєнню. Одним із таких дієвих методів є візуалізація за допомогою мультимедійних презентацій, відеоматеріалів та інтерактивних технологій. Такий підхід сприятиме кращому формуванню у студентів професійних компетентностей, здатності до аналізу та критичного мислення. Статья интегрирует данные о средствах визуализации, используемых в учебном процессе студентов высшей школы, в частности медицинского профиля. В работе также указана роль визуализации в формировании профессиональных компетенций студентов. Цель работы – анализ научных исследований, описывающих возможные средства визуализации в учебном процессе во время объяснения нового материала, обобщения, систематизации и проверки знаний, что доказывает их роль в качестве усвоения знаний, умений и навыков студентов. Выводы. В арсенале преподавателя высшей школы сейчас есть значительный выбор методов и средств обучения, что значительно облегчает восприятие учебного материала студентами и способствует его лучшему усвоению. Одним из таких действенных методов является визуализация с помощью мультимедийных презентаций, видеоматериалов и интерактивных технологий. Такой подход будет способствовать лучшему формированию у студентов профессиональных компетенций, способности к анализу и критическому мышлению.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологіяuk_UA
dc.subjectvisualization toolsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectknowledge acquisitionuk_UA
dc.subjectзасоби візуалізаціїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectзасвоєння знаньuk_UA
dc.subjectсредства визуализацииuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectкомпетентностиuk_UA
dc.subjectусвоения знанийuk_UA
dc.titleUse of visualization tools in the educational processuk_UA
dc.title.alternativeВикористання засобів візуалізації в навчальному процесіuk_UA
dc.title.alternativeИспользование средств визуализации в учебном процессеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KEP_2020_3_156.pdf324.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.