Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17466
Title: Use of visualization tools in the educational process
Other Titles: Використання засобів візуалізації в навчальному процесі
Использование средств визуализации в учебном процессе
Authors: Bulyk, R.Ye.
Kushniryk, O.V.
Булик, Роман Євгенович
Кушнірик, О.В.
Булык, Р.Е.
Кушнирык, О.В.
Keywords: visualization tools
educational process
competencies
knowledge acquisition
засоби візуалізації
навчальний процес
компетентності
засвоєння знань
средства визуализации
учебный процесс
компетентности
усвоения знаний
Issue Date: 2020
Publisher: Клінічна та експериментальна патологія
Abstract: An article integrates data on visualization tools used in the educational process of high school students, particularly in the field of medicine. The role of visualization in the formation of professional competencies of students is also shown in the paper. Objective – analysis of scientific papers that describe the possible visualization tools in the educational process during the explanation of new material, generalization, systematization and testing of knowledge and prove their role as the acquisition of knowledge, skills and abilities of students. Conclusions. There is a significant choice of teaching methods and tools in the arsenal of a high school teacher now, that considerably facilitates the perception of educational material by the students and contributes to its better acquisition. One of such effective methods is visualization by means of multimedia presentations, videos and interactive technologies. This approach will contribute to the better formation of the students' professional competencies, ability to analyze and think critically. Стаття інтегрує дані про засоби візуалізації, що використовуються в навчальному процесі студентів вищої школи, зокрема медичного профілю. У роботі також зазначена роль візуалізації у формуванні професійних компетентностей студентів. Мета роботи – аналіз наукових досліджень, що описують можливі засоби візуалізації в навчальному процесі під час пояснення нового матеріалу, узагальнення, систематизації та перевірки знань і доводять їх роль як засвоєння знань, умінь та навичок студентів. Висновки. В арсеналі викладача вищої школи зараз є значний вибір методів та засобів навчання, що значно полегшує сприйняття навчального матеріалу студентами та сприяє його кращому засвоєнню. Одним із таких дієвих методів є візуалізація за допомогою мультимедійних презентацій, відеоматеріалів та інтерактивних технологій. Такий підхід сприятиме кращому формуванню у студентів професійних компетентностей, здатності до аналізу та критичного мислення. Статья интегрирует данные о средствах визуализации, используемых в учебном процессе студентов высшей школы, в частности медицинского профиля. В работе также указана роль визуализации в формировании профессиональных компетенций студентов. Цель работы – анализ научных исследований, описывающих возможные средства визуализации в учебном процессе во время объяснения нового материала, обобщения, систематизации и проверки знаний, что доказывает их роль в качестве усвоения знаний, умений и навыков студентов. Выводы. В арсенале преподавателя высшей школы сейчас есть значительный выбор методов и средств обучения, что значительно облегчает восприятие учебного материала студентами и способствует его лучшему усвоению. Одним из таких действенных методов является визуализация с помощью мультимедийных презентаций, видеоматериалов и интерактивных технологий. Такой подход будет способствовать лучшему формированию у студентов профессиональных компетенций, способности к анализу и критическому мышлению.
URI: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17466
Appears in Collections:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KEP_2020_3_156.pdf324.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.