Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLapa, Galina
dc.contributor.authorSemysiuk, Albina
dc.contributor.authorЛапа, Г.М.
dc.contributor.authorСемисюк, Альбіна Михайлівна
dc.contributor.authorЛапа, Г.Н.
dc.contributor.authorСемисюк, А.М.
dc.date.accessioned2021-02-25T09:54:30Z
dc.date.available2021-02-25T09:54:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherUDK 811.112.2'44:615
dc.identifier.otherDOI 10.24061/2411-6181.1.2019.96
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16619
dc.description.abstractАктуальність наукової розвідки пов'язана з тим, що у зв'язку з появою сучасних тенденцій досліджень медичного дискурсу зростає необхідність вивчення дискурса фахових мов з урахуванням їхніх лінгвопрагматичних особливостей. Мета дослідження – вивчення лінгвопрагматичних особливостей німецькомовного фармацевтичного рекламного дискурсу, вербальної кодифікації, опис механізмів, формування досліджувального дискурсу з огляду на його роль та значення як когнітивної складової іншомовної фахової комунікації. Дослідження цієї проблеми проводиться з позиції прагмалінгвістики та з урахуванням збільшення питомої ваги зазначеного дискурсу в соціальному спілкуванні. У статті використані такі наукові методи: описовий, структурно-семантичний, метод стилістичного аналізу. Наукова новизна. Спроба виокремити, підкреслити об'єктивність змісту його текстової інформації і засоби щодо збагачення знань про мови за професійним спрямуванням, наголосити на тому, що його жанри віддзеркалюють комунікативну діяльність, яка здійснюється у контексті соціальної ситуації. Підсумовуючи все сказане, можна дійти висновку, що лінгвопрагматичні особливості німецькомовного фармацевтичного рекламного дискурсу активізуються в основній функції фахових мов – функції психологічного впливу на учасників комунікації у різноманітних формах лінгвістичного відтворення. Щодо подальших перспектив вивчення цієї проблеми, вважаємо за доцільне продовжити досліджувати новітні жанри, які формують німецькомовний фармацевтичний рекламний дискурс, його метадискурсивність, сучасні моделі з урахуванням лінгвістичних засобів реалізації прагматичних аспектів в межах комунікативної соціальної парадигми для здійснення зв'язку з користувачами фармацевтичних послуг та інших фахівців. Цель исследования – рассмотреть лингвопрагматические особенности немецкоязычного фармацевтического дискурса рекламы с точки зрения ее роли и значения как составляющей когнитивной основы иноязычной профессиональной коммуникации. Изучение роли и места немецкоязычного фармацевтичного дискурса в современном лингвистическом корпусе, его цель, формы, лингвопрагматические особенности составляют научную новизну, в статье использованы такие научные методы: описательный, структурно-семантический, метод стилистического анализа. Актуальность темы связана с тем, что возрастает необходимость изучения дискурса языков для профессиональных целей с учетом их прагматических особенностей. На основе актуализации одной из основных функций языка – функции воздействия на участников коммуникации, возможно сделать вывод о строгоориентированной прагматической установке, разнообразии форм и особенностей её языкового воплощения.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальні питання суспільних наук та історії медициниuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectфармацевтичний рекламний дискурсuk_UA
dc.subjectфахова моваuk_UA
dc.subjectпрагмалінгвістикаuk_UA
dc.subjectкомунікативний професійний соціумuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectжанрова реалізаціяuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectфармацевтический рекламный дискурсuk_UA
dc.subjectпрагмалингвистикаuk_UA
dc.subjectлингвокультураuk_UA
dc.subjectпрофессиональный социумuk_UA
dc.subjectжанровая реализацияuk_UA
dc.titleLinguopragmatic features of the German-speaking pharmaceutical advertising discurseuk_UA
dc.title.alternativeЛінгвопрагматичні особливості німецькомовного фармацевтичного рекламного дискурсуuk_UA
dc.title.alternativeЛингвопрагматические особенности немецкоязычного фармацевтического рекламного дискурсаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSN_1_2019_37.pdf361.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.