Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16572
Назва: | Scientific researches – catalyze а qualitative higher medical education |
Інші назви: | Наукові дослідження – каталізатор якісної медичної освіти Научные исследования – катализатор качественного медицинского образования |
Автори: | Popelyuk, Nataliia Popelyuk, Oleksandra-Maria Попелюк, Н.О. Попелюк, О.-М.В. Попелюк, Н.А. Попелюк, А.-М.В. |
Ключові слова: | вища медична освіта університетська клініка наукові дослідження высшее медицинское образование университетская клиника научные исследования |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Актуальні питання суспільних наук та історії медицини |
Короткий огляд (реферат): | Зона європейської вищої освіти будується на європейських традиціях відповідальності освіти перед суспільством; на широкому і відкритому доступі як до дипломної, так і післядипломної освіти; на освіті для розвитку особи і навчанні протягом всього життя. Метою даного дослідження є оцінка ролі наукових досліджень у вищій медичній школі, а також аналіз актуальності та необхідності вдосконалення проведення наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах. Матеріал, результати та обговорення. Відсутність державного фінансування наукових досліджень на початку і в середині 90-х спричинило відтік молодих талановитих вчених з університетів, що призвело до скорочення кількості і якості наукових досліджень. Багато університетів не змогли досягти стратегічних цілей, намагаючись пристосуватися до нових умов. У статті висвітлений стан та перспективи наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах України на основі порівняння досвіду різних установ, що зумовлює новизну статті. Створення університетських клінік як центрів інтеграції наукових, освітніх і медичних процесів сприяє формуванню академічної тріади як основи якості медичної освіти. Саме університетська клініка забезпечує високу якість класичних університетів і є передумовою для забезпечення клінічної вагомості вищої медичної освіти. Розвиток інноваційної складової дослідження вимагає більш тісної співпраці медичних університетів. Методи. У пропонованій статті використано порівняльний та описовий методи дослідження. Висновки. Таким чином стратегічні напрями розвитку наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах у першу чергу включають розвиток людських ресурсів, надання якісної медичної освіти, створення власних клінічних баз – університетських клінік, підвищення якості університетської науки і інтеграцію в міжнародне наукове співтовариство. Зона европейского высшего образования строится на европейских традициях ответственности образования перед обществом; на широком и открытом доступе как к додипломному, так и последипломному образованию; на образовании для развития личности и обучении в течение всей жизни. Цель статьи. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины на основе сравнения опыта различных учреждений, что определяет новизну статьи. Методы. В предлагаемой статье использованы сравнительный и описательный методы исследования. Выводы. Таким образом, стратегические направления развития научных исследований в высших медицинских учебных заведениях в первую очередь включают развитие человеческих ресурсов, предоставление качественного медицинского образования, создание собственных клинических баз университетских клиник, повышения качества университетской науки и интеграцию в международное научное сообщество. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16572 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра анатомії людини ім. М.Г. Туркевича |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSN_2_2019_102.pdf | 332.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.