Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16525
Назва: | An interactive and combined techniques' approach to teaching human anatomy to foreign students |
Інші назви: | Комбіновані та інтерактивні техніки викладання анатомії людини іноземним студентам Комбинированные и интерактивные техники преподавания анатомии человека иностранным студентам |
Автори: | Popelyuk, Oleksandra-Maria Попелюк, Олександра-Марія Василівна Попелюк, А.-М.В |
Ключові слова: | анатомія людини інтерактивні методи комбінований підхід до навчання анатомия человека интерактивные методы комбинированный подход к обучению |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Актуальні питання суспільних наук та історії медицини |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний світ – це глобальна економічна, технологічна, історична та соціальна багатокультурна система. Освіта безпосередньо визначає долю суспільства, її життєздатність та майбутній розвиток. Рівень знань та рівень кваліфікації фахівця впливає на репутацію певної установи, яка виконує унікальну освітню роботу, що використовується майбутніми лікарями. Знання анатомії є важливою частиною медичної практики, відсутність якого призводить до помилок у ідентифікації анатомічних структур. Анатомія є основою для всіх медичних та суміжних медичних професійних спеціальностей і забезпечує формування клінічного мислення. Наслідком недостатньо адекватної анатомічної освіти є випуск некомпетентних медичних працівників. Мета дослідження. Метою дослідження було вивчити застосування інтерактивних методів навчання, а саме "боді-арту", мозкового штурму та "вікторини" у поєднанні з класичними методами, такими як розтин, під час викладання анатомії студентам першого курсу БДМУ та дослідити думку студентів щодо використання даного підходу до навчання. Матеріал і методи. Дослідження було проведено в кінці другого модуля "Центральна нервова система та органи чуття" на кафедрі анатомії людини ім. М. Г. Туркевича для студентів першого курсу 3 медичного факультету Вищого державного медичного закладу України "Буковинський державний медичний університет" Чернівці, Україна. У дослідженні взяли участь 75 студентів. Шість 2-годинних занять проводилися з групами близько 20 студентів за методиками мозкового штурму, "боді-арту" і вікторини в поєднанні з розтином та препаруванням за трьома темами: центральна нервова система, черепно-мозкові нерви і органи чуття. Результати і обговорення. Після порівняння результатів складання модуля студентами, що приймали участь в дослідженні та тих, що не брали участі виявлено суттєву різницю в показниках успішності, з достовірним підвищенням середнього балу для учасників дослідження. Висновки. Отримані результати вказують на те, що поєднання кількох методів інтерактивного навчання є ефективним способом викладання анатомії студентам та сприяє кращому засвоєнню матеріалу і тривалішому його збереженню в пам'яті. Ми вважаємо, що сучасні інтерактивні методи є цінним доповненням до традиційного викладання в галузі наук про здоров'я. Современный мир – глобальная экономическая, технологическая, историческая и социальная многокультурная система. Образование непосредственно определяет судьбу общества, его жизнеспособность и будущее развитие. Анатомия является основой для всех медицинских и смежных медицинских специальностей и обеспечивает формирование клинического мышления. Цель исследования. Целью исследования было изучить применение интерактивных методов обучения в сочетании с классическими методами, такими как препарирование, в курсе анатомии человека для студентов первого курса БГМУ. Материал и методы. Исследование было проведено в конце второго модуля "Центральная нервная система и органы чувств" на кафедре анатомии человека им. М. Г. Туркевича для студентов первого курса 3 медицинского факультета Высшего государственного медицинского учреждения Украины "Буковинский государственный медицинский университет" Черновцы, Украина. В исследовании участвовали 75 студентов. Шесть 2-х часовых занятий проводились с группами около 20 студентов по методикам мозгового штурма, "боди-арта" и викторины в сочетании с препарированием. Результаты и обсуждение. После сравнения результатов сдачи модуля студентов, участвующих в исследовании и тех, которые не принимали участия, обнаружена существенная разница в показателях успеваемости, с достоверным повышением среднего балла для участников исследования. Выводы. Полученные результаты указывают на то, что сочетание нескольких методов интерактивного обучения является эффективным способом преподавания анатомии студентам и способствует лучшему усвоению материала и длительному его сохранению в памяти учащихся. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16525 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра анатомії людини ім. М.Г. Туркевича |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSN_2_2018_123.pdf | 419.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.