Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШорікова, Діна Валентинівна-
dc.contributor.authorШоріков, Євген Іванович-
dc.contributor.authorГеруш, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorХухліна, Оксана Святославівна-
dc.contributor.authorГорбатюк, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorШорикова, Д.В.-
dc.contributor.authorШориков, Е.И.-
dc.contributor.authorГеруш, И.В.-
dc.contributor.authorХухлина, О.С.-
dc.contributor.authorГорбатюк, И.Б.-
dc.contributor.authorShorikova, D.V.-
dc.contributor.authorShorikov, Ye.I.-
dc.contributor.authorGerush, I.V.-
dc.contributor.authorKhukhlina, O.S.-
dc.contributor.authorGorbatyuk, I.B.-
dc.date.accessioned2021-02-18T12:34:14Z-
dc.date.available2021-02-18T12:34:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 378.147.31-34-
dc.identifier.otherDOI:10.24061/2413-0737.XXIV.4.92.2019.107-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16507-
dc.description.abstractМета роботи – розглянути особливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновера. Матеріал і методи. Використовувались методи семантичного оцінювання наукової літератури, порівняння, системного та структурно-логічного аналізу. Результати. У медичних університетах Німеччини впроваджуються проекти медичної освіти, засновані на американській моделі. Ці проекти ґрунтуються на ідеї рівноправної участі теорії та практики. Ключовими моментами є проблемно-орієнтоване навчання, пов'язане з розв'язанням конкретних задач, робота в малих групах, нові форми контролю. Встановлено, що основною концепцією всіх модулів є навчання в клініці. Метою концепції є відмова від стереотипу: "спочатку теорія, потім практика". Цель работы – рассмотреть особенности системы медицинского образования в высшей медицинской школе Ганновера. Материал и методы. Использовались методы семантического анализа, метод сравнения, системного и структурно-логического анализа. Результаты. В медицинских университетах Германии внедряются проекты медицинского образования, основанные на американской модели. Эти проекты базируются на равноценной роли теории и практики. Ключевыми моментами являются проблемно-ориентированное обучение, связанное с решением конкретных задач, работа в малых группах, новые формы контроля. Установлено, что основной концепцией всех модулей является обучение в клинике. Целью новой модели обучения является отказ от стереотипа: "сначала теория, потом практика". Abstract. The purpose of this work is to present the features of medical education at the Hanover Higher Medical School. Material and methods. Methods of semantic analysis, the comparison method, systemic and structural-logical analysis were used. Results. Medical universities in Germany are implementing American model of medical education. These projects are based on the ideas of theory and practice. Key points are problem-oriented learning, which help in resolving of specific problems, work in small groups, new forms of control. It is established, that basic concept of all modules is training in the clinic. The purpose of the new concept to reject stereotype: "first theory, the practice is later".uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.subjectГанноверuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectГерманияuk_UA
dc.subjectГанноверuk_UA
dc.subjectорганизацияuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectGermanyuk_UA
dc.subjectHanoveruk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.titleОсобливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновераuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности системы медицинского образования в высшей медицинской школе Ганновераuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the medical education system in Hannover higher medical schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_2019_4_174.pdf236.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.