Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16507
Назва: | Особливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновера |
Інші назви: | Особенности системы медицинского образования в высшей медицинской школе Ганновера Features of the medical education system in Hannover higher medical school |
Автори: | Шорікова, Діна Валентинівна Шоріков, Євген Іванович Геруш, Ігор Васильович Хухліна, Оксана Святославівна Горбатюк, Ірина Борисівна Шорикова, Д.В. Шориков, Е.И. Геруш, И.В. Хухлина, О.С. Горбатюк, И.Б. Shorikova, D.V. Shorikov, Ye.I. Gerush, I.V. Khukhlina, O.S. Gorbatyuk, I.B. |
Ключові слова: | медична освіта Німеччина Ганновер організація медицинское образование Германия Ганновер организация medical education Germany Hanover organization |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи – розглянути особливості системи медичної освіти у вищій медичній школі Ганновера. Матеріал і методи. Використовувались методи семантичного оцінювання наукової літератури, порівняння, системного та структурно-логічного аналізу. Результати. У медичних університетах Німеччини впроваджуються проекти медичної освіти, засновані на американській моделі. Ці проекти ґрунтуються на ідеї рівноправної участі теорії та практики. Ключовими моментами є проблемно-орієнтоване навчання, пов'язане з розв'язанням конкретних задач, робота в малих групах, нові форми контролю. Встановлено, що основною концепцією всіх модулів є навчання в клініці. Метою концепції є відмова від стереотипу: "спочатку теорія, потім практика". Цель работы – рассмотреть особенности системы медицинского образования в высшей медицинской школе Ганновера. Материал и методы. Использовались методы семантического анализа, метод сравнения, системного и структурно-логического анализа. Результаты. В медицинских университетах Германии внедряются проекты медицинского образования, основанные на американской модели. Эти проекты базируются на равноценной роли теории и практики. Ключевыми моментами являются проблемно-ориентированное обучение, связанное с решением конкретных задач, работа в малых группах, новые формы контроля. Установлено, что основной концепцией всех модулей является обучение в клинике. Целью новой модели обучения является отказ от стереотипа: "сначала теория, потом практика". Abstract. The purpose of this work is to present the features of medical education at the Hanover Higher Medical School. Material and methods. Methods of semantic analysis, the comparison method, systemic and structural-logical analysis were used. Results. Medical universities in Germany are implementing American model of medical education. These projects are based on the ideas of theory and practice. Key points are problem-oriented learning, which help in resolving of specific problems, work in small groups, new forms of control. It is established, that basic concept of all modules is training in the clinic. The purpose of the new concept to reject stereotype: "first theory, the practice is later". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16507 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БМВ_2019_4_174.pdf | 236.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.