Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16462
Назва: Досвід та проблеми викладання гістології, цитології та ембріології
Інші назви: Опыт и проблемы в преподавании гистологии, цитологии и эмбриологии
Experience and problems in the teaching of histology, cytology and embryology
Автори: Малик, Юлія Юріївна
Семенюк, Тетяна Олексіївна
Пентелейчук, Наталія Петрівна
Малик, Ю.Ю.
Семенюк, Т.А.
Пентелейчук, Н.П.
Malyk, Yu.Yu.
Semeniuk, T.O.
Penteleichuk, N.P.
Ключові слова: медична освіта
гістологія
цитологія та ембріологія
навчальний процес
медицинское образование
гистология
цитология и эмбриология
учебный процесс
medical education
histology
cytology
embryology
educational process
Дата публікації: 2019
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – проаналізувати досвід викладання гістології, цитології та ембріології, визначити шляхи підвищення ефективності самостійної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "Крок 1". Результати. Після закінчення вивчення всіх фундаментальних дисциплін, а саме після завершення третього курсу, студенти складають ліцензійний інтегрований іспит "Крок 1". У статті проаналізовані шляхи вдосконалення підготовки студентів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1" та особливості викладання гістології, цитології та ембріології з використанням сучасних технічних засобів та інтерактивних методів на всіх етапах навчального процесу, а також роль міжпредметної інтеграції в успішному засвоєнні навчальної дисципліни "гістологія, цитологія та ембріологія" як однієї з базових дисциплін. Висновок. Комплексний, багатоплановий і ступеневий підхід до викладання гістології, цитології та ембріології з широким використанням інноваційних методів навчання та комп’ютерних інформаційних технологій, застосування принципів міжпредметної інтеграції, а також покроковий підхід до вивчення типових ситуаційних завдань сприятиме підвищенню рівня підготовки студентів, росту їх мотивації та, як результат, успішному складанню ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1".
Цель работы – проанализировать опыт преподавания гистологии, цитологии и эмбриологии, определить пути повышения эффективности самостоятельной подготовки студентов к сдаче лицензионных интегрированных экзаменов "Крок 1". Результаты. После окончания изучения всех фундаментальных дисциплин, а именно по завершению третьего курса, студенты сдают лицензионный интегрированный экзамен "Крок 1". В статье проанализированы пути совершенствования подготовки студентов к лицензионному интегрированному экзамену "Крок 1" и особенности преподавания гистологии, цитологии и эмбриологии с использованием современных технических средств и интерактивных методов на всех этапах учебного процесса, а также роль межпредметной интеграции в успешном освоении учебной дисциплины "гистология, цитология и эмбриология" как одной из базовых дисциплин. Вывод. Комплексный, многоплановый и ступенчатый подход к преподаванию гистологии, цитологии и эмбриологии с широким использованием инновационных методов обучения и компьютерных информационных технологий, применение принципов межпредметной интеграции, а также пошаговый подход к изучению типичных ситуационных заданий будет способствовать повышению уровня подготовки студентов, росту их мотивации и, как результат, успешной сдаче лицензионного интегрированного экзамена "Крок 1".
Objective: to analyze the experience in the teaching of Histology, Cytology, and Embryology and to detect the ways of efficiency improvement of students’ self-training for taking a state licensing exam "Krok 1". Results. Upon completion of the study of all fundamental disciplines, namely, at the end of the third course, students take the state licensing examination "Krok 1". The article analyzes ways to improve the preparation of students for the licensing examination "Krok 1" and aspects of teaching Histology, Cytology and Embryology using modern technical devices and interactive methods on all steps of the educational process and also the role of inter-disciplinary integration in successfully learning the academic discipline of Histology, Cytology and Embryology as one of basic disciplines. Conclusion. A complex, multidimensional and stepwise approach to the teaching of histology, cytology, and embryology with wide use of innovative teaching methods and computer information technologies, the application of the principles of interdisciplinary integration, as well as a step-by-step approach to the study of typical situational tasks will contribute to an increase in the level of student training, to the growth of their motivation and, as a result, the successful passing of the licensing examination "Krok 1".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16462
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БМВ_2019_1_145.pdf239.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.