Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисюк, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2012-06-07T14:51:11Z-
dc.date.available2012-06-07T14:51:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 159.922.7-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1625-
dc.description.abstractСтаттю присвячено чинникам, що негативно відображаються на професійній ідентифікації майбутнього фахівця. Особливу увагу присвячено таким негативним чинникам професійної ідентифікації як: кризові явища, синдром професійного вигоряння. Зокрема розглянуто типологію криз, компоненти, а також чинники, що зумовлюють виникнення криз. Зосереджено увагу на психологічних чинниках синдрому професійного вигоряння.The article deals with those factors, whose negative impact on professional identity of the future doctor is well known. The author made a special stress on crisis and professional burn-out, as especially negative factors influencing professional identity. The crisis' classification, constituents and crisis triggers are reviewed in the article. And psychological constituents of professional burn-out are analyzed also.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинськогоru_RU
dc.subjectпрофесійна ідентичністьru_RU
dc.subjectпрофесійна ідентифікаціяru_RU
dc.subjectprofessional identificationru_RU
dc.subjectprofessional identityru_RU
dc.subjectпрофесійна кризаru_RU
dc.subjectprofessional crisisru_RU
dc.subjectпрофесійне вигорянняru_RU
dc.subjectprofessional burnoutru_RU
dc.subjectпрофессиональное выгораниеru_RU
dc.subjectпрофессиональная идентичностьru_RU
dc.subjectпрофессиональная идентификацияru_RU
dc.subjectпрофессиональный кризисru_RU
dc.titleНегативні чинники професійної ідентифікації майбутнього фахівцяru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.