Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16156
Назва: Освітні інновації в медицині: семінари-дебати та лекції-дебати
Інші назви: Образовательные инновации в медицине: семинары-дебаты и лекции-дебаты
Educational innovations in medicine: seminars-debates and lectures-debates
Автори: Шорікова, Діна Валентинівна
Ходоровський, Володимир Михайлович
Шоріков, Євген Іванович
Хухліна, Оксана Святославівна
Яковець, Кароліна Іванівна
Шорикова, Д.В.
Ходоровский, В.М.
Шориков, Е.И.
Хухлина, Оксана Святославовна
Яковец, К.И.
Shorikova, D.V.
Khodorovskyi, V.M.
Shorikov, Y.I.
Khukhlina, O.S.
Yakovets, K.I.
Ключові слова: технології навчання
інновації
лекції-дебати
семінари-дебати
технологии обучения
инновации
лекции-дебаты
семинары-дебаты
educational technologies
innovations
lecture-debates
seminar-debates
Дата публікації: 2018
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – розглянути методологію проведення семінарів-дебатів та лекцій-дебатів у медичних закладах вищої освіти. Матеріал і методи. Використовувались методи семантичного оцінювання наукової літератури, порівняння, системного та структурно-логічного аналізу. Результати дослідження. На основі аналізу порівняння, системного та структурно-логічного аналізу напрямків педагогічної освіти в ХХІ ст. встановлено, що форма подання матеріалу у вигляді дебатів є високоефективною. Розглянуто методологію проведення семінарів-дебатів та лекцій-дебатів у медичному закладі вищої освіти. Виявлено, що дана технологія є високоефективною для медичної освіти. Доведено, що ця педагогічна методика змушує студентів розвиватися, вчитися виступати та переконувати, підвищувати ерудицію. Представлено, що дебати, як освітня технологія, базуються на педагогічних принципах цілісності, універсальності, варіативності, демократизації навчального процесу, особистісної орієнтованості навчання, розвитку самоосвіти. Студенти вчаться аналізувати отриману інформацію, розвивають свій творчий потенціал. Встановлено, що впровадження даної технології в медичних закладах вищої освіти є доцільним та зумовлено вимогами сучасної освіти.
Цель работы – представить методологию проведения семинаров-дебатов и лекций-дебатов в медицинских заведениях высшего образования. Материал и методы. Использовались методы семантического анализа, метод сравнения, системного и структурно-логического анализа. Результаты исследования. На основе системного и структурно-логического анализа направлений педагогического образования в XXI в. установлено, что форма представления материала в виде дебатов является высокоэффективной. Рассмотрена методология проведения семинаров-дебатов и лекций-дебатов в медицинском заведении высшего образования. Выявлено, что данная технология является высокоэффективной для студентов медицинских образовательных учреждений. Доказано, что эта педагогическая методика стимулирует студентов развиваться, учиться выступать и убеждать, повышает эрудицию. Представлено, что дебаты, как образовательная технология, основана на педагогических принципах целостности, универсальности, вариативности, демократизации учебного процесса, личностной ориентированности обучения, развития самообразования. Студенты учатся анализировать полученную информацию, развивают творческий потенциал. Установлено, что внедрение данной технологии в медицинских заведениях высшего образования является целесообразным и обусловлено требованиями к современному учебному процессу.
The purpose of this work to present the methodology of seminars-debates and lectures-debates in medical universities. Material and methods. Methods of semantic analysis, comparisons, system and structural-logical analysis were used. Results. On the basis of the structural-logical analysis at the directions of pedagogical education in the XXI century, it has been established that the method of material presentation in the form of the debates is highly effective. The methodology of seminars-debates and lectures-debates in the medical school is considered.It is revealed, that this technology is highly effective for medical education. It is proved, that this pedagogical technique makes students develop, learns to speak and persuade, increases erudition. Debates are submitted, as educational technology based on the pedagogical principles of integrity, universality, variability, the democratization of the educational process, personal orientation, self-education. Students learn to analyze the information and develop their creative potential. It has been established, that usage of this technology in medical universities is reasonable and rational, and correlates with the requirements of modern education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16156
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БМВ_2018_4_176.pdf772.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.