Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯщенко, Юрій Борисович
dc.contributor.authorYashchenko, Y.
dc.date.accessioned2020-07-11T11:35:50Z
dc.date.available2020-07-11T11:35:50Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.otherУДК 616.89-053.4:613.342.5]-06:574(477.85)
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16005
dc.description.abstractЗ метою вивчення особливостей пізнавальної сфери дитини в залежності від її соматичного стану та умов оточуючого середовища, було проведено дослідження пізнавальної діяльності 200 дітей старших дошкільних груп ДДУ. Встановлено, що 37,8% дошкільнят мали низький рівень розвитку пізнавальної сфери, а серед дітей із середнім рівнем розвитку пізнавальної активності 31,8% мали дисгармонійний розвиток компонентів пізнавальної діяльності. Відвідування дошкільнятами ДДУ, розміщених в зонах навіть з низьким забрудненням грунту антропогенними полютантами, можна розглядати як фактор ризику порушення психічного розвитку дитини. Належність дитини до групи соматично хворих дітей підвищує ризик низького розвитку пізнавальної діяльності. Виховання дітей в сім'ях з надмірною концентрацією батьків на дитині знижує пізнавальну потребу дитини, негативно впливає на розвиток пізнавальної діяльності. Отримані дані передбачають необхідність системного медико-психологічного підходу щодо проблеми психосоматичного розвитку дітей, та проведення заходів по медичній реабілітації та психологічної корекції.uk_UA
dc.description.abstractWe carried out a study of the cognitive activity of 200 children of senior preschool groups in order to study the peculiarities of the cognitive sphere of a child depending on its somatic status and the environmental conditions. It was determined that 37,8% of under school age children possessed a low level of the development of the cognitive activity, while among the children with the average level of the cognitive activity 31,8% had a dysharmonic course of development of components of the cognitive activity. Children's attendance of pre-school institutions situated even in zones with low levels of soil contamination by anthropogenic pollutants may be viewed as a risk factor of a disorder of a child's psychic development. The existence of somatic disease increaseas the risk of a low cognitive activity. Families with excessive attention towards a child reduce cognitive necessity and that has a negative impact on the abilities of a child. The obtained data envisage the necessity of a systemic medico-psychological approach as far as the problems of the psychosomatic development of children are concerned and providing measures of medical rehabilitation and psychological correction.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectекологіяuk_UA
dc.subjectзахворюваністьuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectecologyuk_UA
dc.subjectsickness rateuk_UA
dc.titleФактори ризику порушень пізнавальної діяльності у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeRisk factors of disorders of cognitive activity in children of preschool ageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_1998_3-4_067.pdf398.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.