Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНечитайло, Юрій Миколайович
dc.contributor.authorNechitailo, Y.M.
dc.date.accessioned2020-06-17T16:54:25Z
dc.date.available2020-06-17T16:54:25Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.otherУДК 612.014.-053.2
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15773
dc.description.abstractУ роботі розглядаються зміст терміну "гармонійність фізичного розвитку" та методологічні основи оцінки гармонійності (пропорційності) фізичного розвитку дітей. Наведені три основних методи такої оцінки, проаналізовані їх переваги та недоліки. За аналізом, проведеним на основі власних регіональних антропометричних стандартів, найбільш адекватною меті можна вважати оцінку за перцентильною формою "індексу маси тіла". Цей індекс включає чотири основних виміри (вік, стать, зріст та масу тіла) дитини і має високу ступінь кореляції із гармонійністю визначеною іншими методами.uk_UA
dc.description.abstractThe meaning of the term "harmonious physical development" was analyzed in the article. Three basic assessments of body proportion methods were used. The most effective is the method with utilization of "body mass index" in percentile form. It includes four principal measures (age, sex, stature and weight) of children and highly correlates with complex estimation of harmonious physical development.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectантропометріяuk_UA
dc.subjectгармонійністьuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectanthropometryuk_UA
dc.subjectharmoniousuk_UA
dc.subjectphysical developmentuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.titleДо питання щодо оцінки гармонійності розвитку дітейuk_UA
dc.title.alternativeOn the question of children's harmonious developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_1998_1_047.pdf361.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.