Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедонюк, Лариса Ярославівна
dc.contributor.authorПетришен, Олександр Іванович
dc.contributor.authorFedoniuk, L.Ya.
dc.contributor.authorPetryshen, O.I.
dc.date.accessioned2020-06-16T11:40:14Z
dc.date.available2020-06-16T11:40:14Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.otherУДК 611.018+611.013]:378.147
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15752
dc.description.abstractГоловним завданням на сучасному етапі навчання є набуття студентами фундаментальних знань, формування в них навичок продуктивного мислення. Викладання гістології, цитології та ембріології студентам медичного факультету вимагає застосування нових підходів при читанні лекційного курсу, проведенні практичних занять та ефективної організації самостійної роботи студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe main task of modem education is the acquisition by students fundamental knowledge and the formation of productive thinking skills. Teaching histology, cytology and embryology to medical faculty students requires the applying of new approaches when delivering lectures, conducting practical classes and an effective organization of student's individual work.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна анатомія та оперативна хірургіяuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectзворотний зв'язокuk_UA
dc.subjectгістологіяuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjecthistologyuk_UA
dc.titleПринцип зворотного зв’язку при викладанні гістології, цитології та ембріології студентам медичного факультетуuk_UA
dc.title.alternativeThe principle of feedback while teaching histology, cytology and embryology to students of the medical facultyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті. Кафедра медичної біології та генетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КАОХ_2004_2_080.pdf229.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.