Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хільчевська, Вікторія Станіславівна | |
dc.contributor.author | Хильчевская, В.С. | |
dc.contributor.author | Khilchevska, V.S. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T10:45:42Z | |
dc.date.available | 2020-01-17T10:45:42Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.other | УДК 616.825.2-053.4:88 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381 | |
dc.description.abstract | Вивчали особливості інтелектуального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей шкільного віку (8-17 років). У результаті комплексного обстеження виявлено віково-статеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди за зниженням рівня інтелектуального розвитку. Показник сформованості інтелектуальної функції школярів вивчено у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в його формуванні. | uk_UA |
dc.description.abstract | Работа посвящена изучению особенностей интеллектуального развития детей Буковины. В результате комплексного обследования 530 детей школьного возраста (8-17 лет) выявлены поло-возрастные группы с ограниченными адаптационными возможностями и определены критические возрастные периоды по снижению уровня интеллектуального развития. Показатель сформированности интеллектуальной функции школьников изучен во взаимосвязи с биологическими, социально-бытовыми, семейными факторами, способом их жизни, что позволило определить роль соматического здоровья и микросоциального статуса в его формировании. | ru |
dc.description.abstract | The specific characteristics of the intellectual development of Bukovyna’s children were studied in the research. 530 children of school age (8-17 years) were surveyed. As a result of a complex examination, age-sex groups with diminished adaptive possibilities were detected and critical age periods according to a decreased level of the intellectual development were determined. The index of complete formation of the school-children's intellectual function was studied in correlation with biological, socio-economic and family factors, their life style that enabled to determine the role of the somatic status in its formation. | en |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Клінічна та експериментальна патологія | uk_UA |
dc.subject | діти шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | критичні вікові періоди | uk_UA |
dc.subject | дети школьного возраста | uk_UA |
dc.subject | интеллектуальное развитие | uk_UA |
dc.subject | критичные возрастные периоды | uk_UA |
dc.subject | school-age children | uk_UA |
dc.subject | intellectual development | uk_UA |
dc.subject | critical age periods | uk_UA |
dc.title | Багатофакторний аналіз показників інтелектуального розвитку дітей шкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Многофакторный анализ показателей интеллектуального развития детей школьного возраста | uk_UA |
dc.title.alternative | А multivariate analysis of the intellectual development of school-age children | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КЕП_2002_2_050.pdf | 285.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.