Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХільчевська, Вікторія Станіславівна
dc.contributor.authorХильчевская, В.С.
dc.contributor.authorKhilchevska, V.S.
dc.date.accessioned2020-01-17T10:45:42Z
dc.date.available2020-01-17T10:45:42Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.otherУДК 616.825.2-053.4:88
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381
dc.description.abstractВивчали особливості інтелектуального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей шкільного віку (8-17 років). У результаті комплексного обстеження виявлено віково-статеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди за зниженням рівня інтелектуального розвитку. Показник сформованості інтелектуальної функції школярів вивчено у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в його формуванні.uk_UA
dc.description.abstractРабота посвящена изучению особенностей интеллектуального развития детей Буковины. В результате комплексного обследования 530 детей школьного возраста (8-17 лет) выявлены поло-возрастные группы с ограниченными адаптационными возможностями и определены критические возрастные периоды по снижению уровня интеллектуального развития. Показатель сформированности интеллектуальной функции школьников изучен во взаимосвязи с биологическими, социально-бытовыми, семейными факторами, способом их жизни, что позволило определить роль соматического здоровья и микросоциального статуса в его формировании.ru
dc.description.abstractThe specific characteristics of the intellectual development of Bukovyna’s children were studied in the research. 530 children of school age (8-17 years) were surveyed. As a result of a complex examination, age-sex groups with diminished adaptive possibilities were detected and critical age periods according to a decreased level of the intellectual development were determined. The index of complete formation of the school-children's intellectual function was studied in correlation with biological, socio-economic and family factors, their life style that enabled to determine the role of the somatic status in its formation.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКлінічна та експериментальна патологіяuk_UA
dc.subjectдіти шкільного вікуuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectкритичні вікові періодиuk_UA
dc.subjectдети школьного возрастаuk_UA
dc.subjectинтеллектуальное развитиеuk_UA
dc.subjectкритичные возрастные периодыuk_UA
dc.subjectschool-age childrenuk_UA
dc.subjectintellectual developmentuk_UA
dc.subjectcritical age periodsuk_UA
dc.titleБагатофакторний аналіз показників інтелектуального розвитку дітей шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeМногофакторный анализ показателей интеллектуального развития детей школьного возрастаuk_UA
dc.title.alternativeА multivariate analysis of the intellectual development of school-age childrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЕП_2002_2_050.pdf285.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.