Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381
Назва: | Багатофакторний аналіз показників інтелектуального розвитку дітей шкільного віку |
Інші назви: | Многофакторный анализ показателей интеллектуального развития детей школьного возраста А multivariate analysis of the intellectual development of school-age children |
Автори: | Хільчевська, Вікторія Станіславівна Хильчевская, В.С. Khilchevska, V.S. |
Ключові слова: | діти шкільного віку інтелектуальний розвиток критичні вікові періоди дети школьного возраста интеллектуальное развитие критичные возрастные периоды school-age children intellectual development critical age periods |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | Клінічна та експериментальна патологія |
Короткий огляд (реферат): | Вивчали особливості інтелектуального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей шкільного віку (8-17 років). У результаті комплексного обстеження виявлено віково-статеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди за зниженням рівня інтелектуального розвитку. Показник сформованості інтелектуальної функції школярів вивчено у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в його формуванні. Работа посвящена изучению особенностей интеллектуального развития детей Буковины. В результате комплексного обследования 530 детей школьного возраста (8-17 лет) выявлены поло-возрастные группы с ограниченными адаптационными возможностями и определены критические возрастные периоды по снижению уровня интеллектуального развития. Показатель сформированности интеллектуальной функции школьников изучен во взаимосвязи с биологическими, социально-бытовыми, семейными факторами, способом их жизни, что позволило определить роль соматического здоровья и микросоциального статуса в его формировании. The specific characteristics of the intellectual development of Bukovyna’s children were studied in the research. 530 children of school age (8-17 years) were surveyed. As a result of a complex examination, age-sex groups with diminished adaptive possibilities were detected and critical age periods according to a decreased level of the intellectual development were determined. The index of complete formation of the school-children's intellectual function was studied in correlation with biological, socio-economic and family factors, their life style that enabled to determine the role of the somatic status in its formation. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15381 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КЕП_2002_2_050.pdf | 285.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.