Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБичек, Т.П.
dc.contributor.authorКузик, Ф.В.
dc.contributor.authorБычек, Т.П.
dc.contributor.authorКузык, Ф.В.
dc.contributor.authorBychek, T.P.
dc.contributor.authorKuzyk, F.V.
dc.date.accessioned2019-10-15T13:00:32Z
dc.date.available2019-10-15T13:00:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.otherУДК 579.61:378.146
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14996
dc.description.abstractПроведено педагогічний експеримент із використання модульно-рейтингової системи на спеціальності "Сестринська справа". Доведено, що модульно-рейтингова система контролю знань, допомагає своєчасно, у повному обсязі провести діагностику навчання, дозволяє ранжувати, визначати першого і останнього, що вносить елемент змагання в навчальний процес. Вона як підсумок – студент набирає суму балів, яка зумовлює його рейтинг.uk_UA
dc.description.abstractПроведено педагогический эксперимент по использованию модульно-рейтинговой системы на специальности "Сестринское дело". Модульно-рейтинговая система контроля знаний помогает своевременно, в полном объеме провести диагностику обучения, позволяет ранжировать, определять первого и последнего, что вносит элемент соревнования в учебный процесс. Она как итог дает возможность студенту набирать сумму баллов, которая составляет его рейтинг.ru
dc.description.abstractA pedagogical experiment of applying the credit-rating system to the speciality – "Nurse Business" has been carried out. It has been corroborated that the modul-rating system of knowledge control helps perform the diagnostics оf training, in full measure and in time, affords to rank, to spot the top student and the weakest one and that introduced an element of competition into the teaching procedure. To sum it up, a student scores и total sum of points which stipulates his rating.en
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectмодульuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectмодульно-рейтингова системаuk_UA
dc.subjectранжуванняuk_UA
dc.subjectсилібусuk_UA
dc.subjectмодульuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectкредитuk_UA
dc.subjectмодульно-рейтинговая системаuk_UA
dc.subjectранжированиеuk_UA
dc.subjectсилибусuk_UA
dc.subjectmoduleuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjectmodule-rating systemuk_UA
dc.subjectrankinguk_UA
dc.subjectsyllabusuk_UA
dc.titleМодульно-рейтингова система навчання та контролю як етап переходу до кредитно-модульної системи навчання з дисципліни "Мікробіологія" зі спеціальності "Сестринська справа"uk_UA
dc.title.alternativeМодульно-рейтинговая система обучения и контроля как етап перехода к кредитно-модульной системе обучения с дисциплины "Микробиология" из специальности "Сестринское дело"uk_UA
dc.title.alternativeThe module-rating system of teching and control as a stage of transition to the credit-module system of teaching in the subject – "Microbiology in speciality – "Nurse Business"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Буковинський медичний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_2007_спец_019.pdf220.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.