Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14996
Назва: | Модульно-рейтингова система навчання та контролю як етап переходу до кредитно-модульної системи навчання з дисципліни "Мікробіологія" зі спеціальності "Сестринська справа" |
Інші назви: | Модульно-рейтинговая система обучения и контроля как етап перехода к кредитно-модульной системе обучения с дисциплины "Микробиология" из специальности "Сестринское дело" The module-rating system of teching and control as a stage of transition to the credit-module system of teaching in the subject – "Microbiology in speciality – "Nurse Business" |
Автори: | Бичек, Т.П. Кузик, Ф.В. Бычек, Т.П. Кузык, Ф.В. Bychek, T.P. Kuzyk, F.V. |
Ключові слова: | модуль рейтинг модульно-рейтингова система ранжування силібус модуль рейтинг кредит модульно-рейтинговая система ранжирование силибус module rating module-rating system ranking syllabus |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник |
Короткий огляд (реферат): | Проведено педагогічний експеримент із використання модульно-рейтингової системи на спеціальності "Сестринська справа". Доведено, що модульно-рейтингова система контролю знань, допомагає своєчасно, у повному обсязі провести діагностику навчання, дозволяє ранжувати, визначати першого і останнього, що вносить елемент змагання в навчальний процес. Вона як підсумок – студент набирає суму балів, яка зумовлює його рейтинг. Проведено педагогический эксперимент по использованию модульно-рейтинговой системы на специальности "Сестринское дело". Модульно-рейтинговая система контроля знаний помогает своевременно, в полном объеме провести диагностику обучения, позволяет ранжировать, определять первого и последнего, что вносит элемент соревнования в учебный процесс. Она как итог дает возможность студенту набирать сумму баллов, которая составляет его рейтинг. A pedagogical experiment of applying the credit-rating system to the speciality – "Nurse Business" has been carried out. It has been corroborated that the modul-rating system of knowledge control helps perform the diagnostics оf training, in full measure and in time, affords to rank, to spot the top student and the weakest one and that introduced an element of competition into the teaching procedure. To sum it up, a student scores и total sum of points which stipulates his rating. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14996 |
Розташовується у зібраннях: | Буковинський медичний вісник |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БМВ_2007_спец_019.pdf | 220.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.