Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменяк, Аліна Вікторівна-
dc.contributor.authorАндрієць, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorКучук, Л.А.-
dc.contributor.authorSemeniak, A.V.-
dc.contributor.authorAndriiets', O.A.-
dc.contributor.authorKuchuk, L.A.-
dc.date.accessioned2019-08-09T09:20:47Z-
dc.date.available2019-08-09T09:20:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 618.1/.2:378.46-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14844-
dc.description.abstractНами сформовано дві випадкові групи студентів – перша (основна група) – студенти, які в процесі навчання, додатково, при курації використовували різноманітні психологічні тести для експериментально-психологічного обстеження психічних процесів та методи клінічно-психологічного дослідження особистості, та друга (контрольна група) – студенти, які вивчали дисципліну за загальноприйнятою методикою. Навчання студентів проводилося в однакових умовах. Оцінювали студентів за традиційною шкалою з урахуванням критеріїв оцінювання при поточному та підсумковому контролі. Важливим була наявність вірогідної різниці в рівні знань при оцінюванні на підсумковому контролі – успішність студентів першої групи вірогідно вища. Нами сформировано две случайные группы студентов – первая (основная группа) – студенты, которые в процессе обучения, дополнительно, при курации употребляли разнообразное психологическое тестирование, и вторая (контрольная группа) – студенты, которые изучали дисциплину по общепринятой методике. Обучение студентов проводилось в одинаковых условиях. Оценивали студентов за традиционной шкалой. Важным было наличие достоверной разницы в уровне знаний при оценивании на итоговом контроле – успешность студентов первой группы была достоверно выше. We have formed two random groups of students – the first group (the basic group) – students who used various psychological tests additionally in the process of education when managing patients for an experimental – psychological examination of psychic processes, as well as methods of a clinicopsycho logical study of a personality and the second one (the control group) – students who mastered the subject in accordance with the generally, accepted technique. Teaching students was conducted under identical conditions. Students were evaluated according to the traditional scale with due regard for evaluation criteria in case of current and final control. The presence of the significant difference in the level of knowledge was important, when evaluating in the process of the final control – the progress of the students of group 1 is significantly higher.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherБуковинський медичний вісникuk_UA
dc.subjectвикладання дисципліниuk_UA
dc.subjectмедична психологіяuk_UA
dc.subjectпреподавание дисциплиныuk_UA
dc.subjectмедицинская психологияuk_UA
dc.subjectsubject teachinguk_UA
dc.subjectmedical psychologyuk_UA
dc.titleДосвід викладання дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів за спеціальністю «Медична психологія»uk_UA
dc.title.alternativeОпыт преподавания дисциплины «Акушерство и гинекология» для студентов специальности «Медицинская психология»uk_UA
dc.title.alternativeExperience of teaching the subject "Obstetrics and gynecology" for students majoring in "Medical psychology"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БМВ_3_152.pdf521.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.