Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14798
Title: | Факторний аналіз якісної успішності іноземних студентів на додипломному етапі |
Other Titles: | Факторный анализ качественной успеваемости иностранных студентов на додипломном этапе Factor analysis of foreign students' qualitative progress at the undergraduate stage |
Authors: | Стринадко, Марина Мирославівна Сажин, Сергій Іполитович Strynadko, M.M. Sazhyn, S.I. |
Keywords: | якісна успішність іноземні студенти багатофакторний аналіз качественная успеваемость иностранные студенты многофакторный анализ qualitative progress foreign students multivariate analysis |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Буковинський медичний вісник |
Abstract: | У статті проведено багатофакторний аналіз якісної успішності іноземних студентів, яким проводилося навчання в БДМУ на англійській та російській мовах на додипломному етапі за традиційною та кредитно-модульною системами (2006-2010), та виявлено найбільш виливові чинники на даний показник. В статье проведён многофакторный анализ качественной успеваемости иностранных студентов, которые обучались в Буковинском государственном медицинском университете на английском и русском языках на додипломном этапе по традиционной и кредитно-модульной системам (2006-2010), и выявлены факторы, влияющие на данный показатель. The authors have carried out a multivariate analysis of the qualitative progress of foreign students who went through a course of studies at BSMU in the English and Russian languages at the undergraduate stage according to the traditional and credit-module system (2006-2010), they have also revealed the most influential factors on this index. |
URI: | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14798 |
Appears in Collections: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BMV1_220.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.